MeLoDiC

گره میزنم! یادت را با رشته ی افکارم ، هر دَم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

گره میزنم! یادت را با رشته ی افکارم ، هر دَم ...

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

* در سفرم به شمال از بین دوست داشتنیهام ، بهترینشُ به همراه خودم آوردم .

مطمئنم که زمستان امسالُ راحتتر می تونم تحمل کنم ... با حضور یادت ، در تمام ِ من ... 

** دیروز توی ایستگاه مترو امام خمینی به نزدیک ترین در باز که رسیدم پریدم داخل تا جا نمونم . تمام طول راه یک به یک ریشه های شالُ گره زدم و با هر گره تار و پود خاطره ای برای من جون میگرفت . بعد از گذشت چندین ایستگاه وقتی سرمُ بلند کردم کلی چشم زل زده بودن به من و خاطره بازیم ... 

پ . ن : دلگرمیهایم بیشتر می شود وقتی خاطره ای از تو را فقط و فقط برای خوده خودم میخواهم .... 

  • سه شنبه ۹۴/۰۹/۱۷
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام عزیزم.زیارت قبول تا باشه شادی و سفر انشاالله.
ممنون به یادم بودی
پاسخ ** آوا ** :
سلام شادی جان . قبول حق . خواهش میکنم . برای یاداوری عزیزان دلم نیاز به تشکر نیست خانمی . ناخواسته بود و بدون صرف انرژی و تفکر جلوی چشام مجسم میشدی . الهی که حاجت روا باشی خانومی :*************
همیشه به زیارت الهی مکه و مدیه و کربلا هم مشرف بشید التماس دعا خوش به سعادتتون
پاسخ ** آوا ** :
مرسی مریم جون . انشالله .... الهی که قسمت تمامی حاجتمندان . 
نگار عزیزم حالش خوبه ؟؟؟ از طرف ببوسش . 
سلااااااااام:) خوبی آوا جان؟؟؟ چه شال خوشرنگی:) من برم بقیه پستاتو بخونم:)
پاسخ ** آوا ** :
سلام مریمی عزیزم خوش اومدی . بله همینطوره . خوشرنگه .... برو عزیزم . بخون ببینم چی دستگیرت میشه :)))
آخی...چه شال قشنگی. چه خاطره بازی قشنگتری. میگم آوا جون مثل اینکه داداش یزدان خبر نداره چقدر به یادش نبودیم. یادته چقدر ازش تعریف نکردیم؟ چقدر غیبت نکردیم؟ وای حتما میدونه ...وایییی.
پاسخ ** آوا ** :
اوهوم این شال یکی از با ارزش ترین چیزایی هست که دارم و خیلی هم دوسش دارم . اره ما اصلا بیادش نبودیم . مگه وقتمون اضافه بود ؟؟؟ غیبت ؟ مگه غیبت هم کردیم ؟؟؟؟؟ روشنا ما غیبت کردیم ؟؟؟؟؟ 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    ای بابا خیالم راحت راحته بیاد منم بودی" ببینم موقع غذا خوردن بیادم بودی یا تو حرم؟؟ شوخی کردم ..میدونم  جاهای خوب خوب که میری بیاد منم بودی..بهر حال زیارتت مقبول خانم پرستار خوش قلب...الهی باز خدا قسمتت کنه...بابای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان. روزتون خوش. وا از کجا انقدر مطمئنین ؟ اتفاقا اگه به یاد تنها یک نفر نبودم اون یه نفر شما بودین . بوخودا :-)))
    خوبه که شما بهتر از خودم منو میشناسی وگرنه الان میرفتی سر دوراهی باور و ناباوری :-))))
    ممنون اقا انشالله که قسمت تموم ارزومندان بشه . من بیشتر از خودم برای یاس خوشحالم که بعد از سیزده سال که از تولدش میگذره خلاصه موفق شد بره پابوس اقایی که خدا به ابروی این بزرگوار یاس رو بهمون بخشید . انشالله که قبول باشه. بیاد همه بودم. مخصوصا صبح روز دهم برای لحظه ای شادی از ذهنم بیرون نرفت. انشالله که همگی سلامت باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">