MeLoDiC

السلام علیک یا امام رضا ع) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

السلام علیک یا امام رضا ع)

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

خدایا شکر که باز هم توفیق زیارت نصیب ما شد ...

به یاد همه تون بودم و هستم و اگر قابل باشم نائب الزیاره ی شما عزیزان ....

  • چهارشنبه ۹۴/۰۹/۱۱
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

سلام عزیز دلم. فداتشم منم دقیقا همون روزی که پرواز داشتی دلم تنگ شده بود. تا رسیدی شهرت دلم همش پیشت بود. پسرعموت جاش امنه خیالت راحت.
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنا جون . اره والله همینکه از پله هاش بالا رفتیم انگار قلبم کنده شده بود و اونجا جا موند. اصلا دل برگشتن نداشتم . 
خلاصه که الان من فامیل شوهرم . جرات داری باز غُر بزنی ؟؟؟ :))))))) می کشمت ! چی خیال کردی . 
  • میرزاده خاتون
  • زیارت قبول
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون دوست عزیزم 
    زیارت قبول خانمی
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام روشنای عزیزم . خوبی ؟ خوشی ؟ من هنوز از مشهد خارج نشده دلم برای شماها بی نهایت تنگ شده بود و با کلی حس دلتنگی از آسمونتون پرکشیدیم سمت شهر غربتم ! الهی که هر کجا هستین موفق باشین . پسر گلتُ ببوس و به همسرتون سلام بنده رو ابلاغ کنین . پسر عموی منُ اذیت نکن که دیگه با من طرفی . گفته باشم :))))
    زیارتت قبول عزیزم :)
    دعاهای خوب خوب واسمون بکن ^___^
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون توکای عزیزم . 
    بیاد همه بودم . 
    عزیز دلم زیارتت قبول آوا جان التماس دعا
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی دوست عزیزم :************* 
    سلام

    زیارت قبول
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام شادی عزیزم . خوبی ؟ بیادت بودم خانمی . از خودم که امیدی نداشتم ولی یاس حسابی برات دعا کرد . انشالله که حاجت روا باشی گلم :********* 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">