MeLoDiC

من هر روز چه از دست می دهم ؟؟؟ :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

من هر روز چه از دست می دهم ؟؟؟

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

* خیابانهای طولانی با سنگفرشهای سبز - نارنجی .... با درختهای چنار ... یکی از بهترین جاهاست برای اینکه ساعتهای متوالی دست در جیب ، قدمهایت را بشماری و به افکارت انسجام دهی . از سرمای استخوان سوز شبهای غربت و تنهایی گرفته تا حال ِ دل آن نوازنده ی ویلون که یقین داری در هنرش یکی از بی نظیرها بوده و محال است باور کنی که قصد او از آن نمایش خیابانی تکدی گری باشد . پشت بندش داستانی را بیاد بیاوری که روزی خواندی و گفتی " من هر روز چه از دست می دهم؟ " [کلیک] و این افکار می شود دلیل آنکه گامهایت سست شود و بایستی . بی آنکه نگران ثانیه ها و دقایق بعد از این باشی گوش ِ دل و جان بسپاری به رقص و نوای آرشه ... و با خود کلنجار بروی که ارزش کار او چقدر است ... آن هم بی آنکه مرد نگاهش را حتی به اندازه ی یک پلک زدن از سیم و آرشه برباید . هنرش را تحسین می کنی ... و یک قدم جلوتر می روی . تنها ! سکوت میکنی و اسکناسی که در دست داری درون جعبه ویلون رها میکنی و حواست هست که حتی مرد نیم نگاهی به دست تو و اسکانس رها شده نمی کند ... کم کم دور می شوی . و هنوز با کنجکاوی به اطراف سرک میکشی که شاید جایی ردی از دوربین و دست اندرکاران پنهانی پیدا کنی چون همچنان با خود مصری که او یک هنرمند است و لاغیر ... 


** دوم آذر تولد محمد بود . محمد جان تولدت مبارک . الهی که خدا بهت سلامتی بده و سایه ت بر سر من و دخترمون مستدام :)

  • پنجشنبه ۹۴/۰۹/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۱۰)

این پست به دلم نشست:) حست بهم منتقل شد....عالی بود..
تولد همسر مبارک..الهی سالیان سال در کنار هم باشین..امین.
پاسخ ** آوا ** :
خدارو شکر . 
مرسی مریمی عزیزم :*********
سلام خوبی
دیشب قاصدک میگفت رفتی سفر مشهد
به سلامتی....
زیارتتون قبول عزیزم
انشالله که حساااااااااابی بهتون خوش بگذره و حال و هوایی عوض کنی
سلام برسون بوووووووووس


پاسخ ** آوا ** :
سلام حباب عزیزم . بله الان دیگه رفتیم مشهد و برگشتیم و اومدم شمال و دیدارمون تازه شد و برگشتم خونه و یه شیفت هم رفتم بیمارستان ... خخخخخ چقدر زود جواب نظرُ میدم . نه ؟؟؟؟ کلاسمون بالا رفته یک ماه یک ماه میام نظراتُ تائید میکنم :))))))))))))))))))) 

این پست رو خیلی دوست میدارم آوا جان خیلی دلنشین بود ،تولد همسریتون مبارک بانو انشالله سایشون هزار سال بالای سرتون باشه خانم امیدوارم سالیان سال با خوبی و خوشی در کنار هم کتاب زندگیتون رو ورق بزنید بانو منم متولد 5آذرم بابا ما آذر ماهیا گلیم خخخخخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
ممنون فاطمه جان . مرسی بابت تبریکات و دعاهای نابت . تولد شما هم مبارک باشه خانمی . بله ! ماهید . بر منکرش لعن و نفرین فراوان باد :))) 
راستی تولد آقا محمد هم مبارک باشه
انشالله که تنش سلامت و دلش شاد باشه
پاسخ ** آوا ** :
مررررررررررررررسی عزیزم 
خدا به شما و همسر مهربونتون سلامت فراوون عنایت کنه عشقمممممممم 
سلام خوبی آوا؟
چه خبرا؟
مث همیشه فضایی رو که حس و حالش رو چشیدی قشنگ توصیف کردی عزیزم
مرد نوازنده به گمونم با عمق روحش عشقبازی میکرد
همیشه عاشق درختهای چنار بودم و واقعا قدم زدن تو حاشیه همچین خیابانی دلچسبه
.....
میدونم هر روز که میگذره برای تو ، روزی گذشته که بدون خانواده و عزیزانت سپری شده
و این سخته خیلی سخت
انشالله هر چه زودتر تموم شه
به آینده فکر کن
به روزی که دیگه یاس یه دختر دبیرستانی شده و آقا محمد هم بازنشسته و تو هم یکی از بهترینهای شغلت و باز با هم تو شهر جدید یه زندگی نوعی رو تجربه میکنید و از کنار هم بودن لذت میبرید
مراقب خودت باش


پاسخ ** آوا ** :
سلام حباب ِ عزیزم . 
واقعا اینطوره ؟؟ خب خدارو شکر که تونستم شما رو هم در اون حس خوشایند شریک کنم . 
سخت ؟!؟!؟!؟!؟ برو بالاتر ...... 

سلام عزیزم. خوبی؟ تولد همسرتو تبریک میگم. انشااله که سالیان سال با عشق کنار هم زندگی کنین. خیلی وقت نیومد اینجا دل تنگشد بود.راست چهار روز دیگه؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای دوست داشتنی و خوشرو و خندون من :********** مرسی بابت تبریکت عزیزم . 
الان که نظرُ تائید میکنم پنج روز از بازگشتمون از بهشت شما میگذره . ممنون بابت مهمان پذیریتون :**********
سلام عزیزم
تولد محمدافای گلمون مبارک.الهی سالهای متمادی در کنار هم خوشبخت باشید
پاسخ ** آوا ** :
سلام شادی ِ دل :**** 
مرسی بابت تبریک تولده محمد و دعای نابت . فدای مهربونیات 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    منم نوبه خودم تولد محمد اقا رو تبریک میگم.. واسه دعاهاتم الهی امییییییییین..
    اره هنر هنر هست تفکرات ما نسبت به هنرش در اون شخص چیزی عوض نمیشه مگر اینکه واسه خودمون تلنگری بشه و کمی تغییر کنیم کجا داریم میریم...
    نوازندگی نوعی هدیه ارتعاشات درونیست که از تراوشات حقیقی دل بر میاد و ارائه داده میشه" یک معنا بیشتر نداره" اما کسیکه اونو معنا میکنه هزاران منطق براش میبافه" همینکه نگاه نوازنده فقط به ارشه هستش داره میگه تو هم چشمانت رو ببند با گوشهات درد درونم رو بخون والسلام...
    مررررسی عزیز[گل][گل]
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان . روزتون خوش . ببخشید که انقدر دیر دست بکار تائید نظرات شدم . 
    ممنون بابت تبریک تولد . 
    من هنوز میگم اون مرد نیازمند به اون پولها نبود . والله من نیاز مادی رو در چهره و رفتارش حس نکردم و هر چه بود همه عشق بود و ذوق و هنری که هم خودشُ به وجد آورده بود و هم من و باقی افراد دور و برمُ . دقیقه منم حس کردم باید فقط گوش داد و ندید . کلام عشق دیدن نمی خواد فقط باید با گوش جان شنید ... امیدوارم که گوش شنیدنشُ داشته باشم من . 
    ممنون از همراهی همیشگیتون . خدا به شما و دستاتون و مخصوصا دلتون سلامتی بده که همواره با عشق برای عشق بنوازین . 
    باز هم شرمنده که بعد از گذشت این همه روز تازه نظراتُ تائید میکنم .
    تولدشون مبارک و زندگیتون پر از عشق آوای عزیزم :*
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون خاتون جان . 

    تولد همسرجانت مبارک باشه وسایه اش ایشالا که مسسسسسستدام ^___^
    پاسخ ** آوا ** :
    فدای تو توکا جان :*********
    راستی با تغییرات بیان در چه حالی :)))) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">