MeLoDiC

هر کجا هستین خدا همراهتون .... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

هر کجا هستین خدا همراهتون ....

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ

* ساعت سه صبح یاس و محمد بهمراه ض دایجونم رو از زیر قرآن گذروندیم و روونه ی جاده ی شمال کردیم.... و یه کاسه آب زلال و کوله باری دعای مادرانه بدرقه ی راهشون .... دلم برای دخترک عاقل و فهمیده ی خودم تنگ میشه ...

** تموم دیشب با یاس سر اینکه هوا سرد شده بیا زیر پتو تو بغلم بخواب جنگیدم. من زیر دو تا پتو و یاس از گرما فراری .... نیمه های شب به اونای دیگه که تو هال خواب بودن سرکشی کردم ولی همه بدون رواناز و پتو خوابیده بودن و من باز به زیر دو تا پتو خزیدم و حالا که وسط کتفام درد میکنه فهمیدم که سرما بدجوری به جونم افتاده .  ظاهرا فقط من سردم بوده . مخصوصا که صبح مادره محمد میگفت دیشب اصلا سرد نبود .... 

  • دوشنبه ۹۴/۰۶/۳۰
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام اوا

خوبی عزیزم؟

من چندین کام گذاشتم

نمیدونم چرا بدستت نرسید


 ب سختی وبت وا میشه

 ب سختی کامنت دونی وا میشه

ب این خاطر ک نت من ضعیفه


همیشه میخونمت دوست همیشه همراه


پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . خوبی ؟ ممنون از اینکه بهم سر میزنی . دلم برای حرفت زدنات تنگ شده .
  • خانم عکاس باشی ...
  • بابای منم همینطوره زمانی که من دارم از گرما آب میشم این زیر پتو و بلعکس
    پاسخ ** آوا ** :
    طبع هر کسی خاص ِ خودشه . ولی خب نسبت به این پدر و دختر من جز خونسردهام و اونا خونگرم :))))))))))
    سرما اولین نشونه پاییزه
    پاسخ ** آوا ** :
    بله و پاییزی که بی نهایت زیبا و دوست داشتنی . البته برای من ! 
    سلام اواجون ایشالا خدا حافظ همه عزیزانمون باشه
    و امیدوارم صبر جمیلی هم به شما مادر عزیز و مهربان بده
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اناهیتای عزیز . ممنون از اینکه همچنان بیادم هستی . 
    الهـــــــــــــی آمین 
    سرماخوردگی آوا ، مواظب خودت باش. البته شما که خودت متخصصی :)
    پاسخ ** آوا ** :
    درسته خاتون جان . سرماخوردگی بود . بدنم شدیدا نسبت به سرما واکنش نشون میده . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">