MeLoDiC

یک عدد جیمی شکست خورده :((( :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

یک عدد جیمی شکست خورده :(((

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ


 

* دوستانی که در سایت " جیم " عضو هستین ... برای من سئوال پیش اومده . اگه نوشته ای در صف انتشار قرار بگیره و بعد از چند روز بجای عنوان نوشته واژه ی " # ذهن " گنجونده شده باشه این به چه معناست ؟؟؟ نمی فهمم یعنی چی ؟! و البته با " حذف " شدن دو تا از نوشته هام تازه درک کردم که چرا وقتی نوشته ای از دوستان در جیم ثبت میشه خوشحال میشن :)) بنده در واقع تا این لحظه یک شکست خورده ی جیمی هستم . چون دو تا از پستام حذف شد و دو تای دیگه ش هم " #ذهن" شده که بنده نمی دونم یعنی چی :(((((((( یعنی الان من ذهنشونُ درگیر کردم ؟ یا ذهنشون - در واقع مغزشون - با نوشته ی من دچار تشنج شده و ارور داده ؟؟؟ واژه از این بهتر نداشتن برای سرنگونی واژگانم ارائه بدن ؟؟؟ :دی

** بـعد اینکه این دوقلوها رو امروز درست کردم و الان در زمان استراحت به سر میبرن تا انشالله عصری با یه فنجان چای نوش جان بشن ! البته سه قلو هستن ولی یکیشون همچون برج پیزا کج و معوج شده بود لکن دیگه از ثبت این آثار باستانی در عکس فوق منصرف شدم :دی

+ پست قبلی نیز نوظهور می باشد :دی 


  • يكشنبه ۹۳/۰۹/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">