MeLoDiC

شیرینی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

شیرینی ...

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ


* بــیست و سوم ماه قبل یعنی اردیبهشت ماه اولین حقوقمُ دریافت کردم . و این بهترین بهونه بود تا در کنار عزیزانم یک شب شیرین و بیاد ماندنی داشته باشیم . زحمت عکسُ هم پریسا خانم گل کشیدن . 

جای دوستان خالی :************ 

مامان عزیزم ممنون که اون روزها کنارم بودی . 

  • دوشنبه ۹۴/۰۳/۲۵
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

  • باران لاهیجی
  • اوففففففف
    عجب کیک بظاهر خوشمزه ای 
    (البته بظاهر رو برا این گفتم که من کیک دوست ندارم)
    مبارکت باشه اولین حقوق
    پاسخ ** آوا ** :
    اره والله . هم خوشگل بود و هم خوشمزه . ولی خوش بحالت که کیک دوست نداری . 

    سلام بانو

    نوش جونتون ... باید خوش مزه بوده باشه هااااااااااااااااا...

    خوش و خرم باشی

    یا علی

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام . بله همینطوره . خوشمزه بود مخصوصا که در کنار خونواده م و مادر عزیزم و سایر عزیزان نوش جان کردیم . جای دوستان خالی ... 
    امروز کلی فعالیت داشتم . مطلب زیادی درج کردم :) 
    سلام
    درود 
    چه شیرینی هس
    راستی من تو وبلاگم نحوه و شیوه صحیح وبلاگ نویسی رو آموزش میدم  طوری که آمار بازدید کنندگان شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کنه
    خوشحال میشم سر بزنید و بخوانید
    آدرس ما:
    http://howblog.blog.ir
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست عزیز . دنبال بالا بردن آمارم نیستم . ممنون از پیشنهادتون . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">