MeLoDiC

من از اون شبای مهتابی میخوام ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

من از اون شبای مهتابی میخوام ...

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ق.ظ


* از تک تک شمایی که بیادم بودین واقعا ممنونم و به دلیل اینکه با غیبتم نگرانم شدین واقعا معذرت میخوام . سه روز در ارتفاعات ییلاقی به سر می بردیم ! جایی که خدا خیلی خیلی نزدیک تر از هر زمانی حس میشد . طوری که حس میکردم الانِ که دستشُ کمی دراز کنه تا اشکِ روی گونه هامُ پاک کنه .... یه جای دور ! زیبا و خوش آب و هوا ... جایی که در وسط مرداد ماه از شدت سرما گاهی به خودمون می لرزیدیم . و من خیلی خودخواهانه بی خبر رفتم ....

** این عکس ( روز دوشنبه  19:48 ) در حالیکه رو به آسمون خدا دراز کشیده بودم و صدای نم نم بارون بر روی سقف حلبی خونه ی دنج ییلاقیمون طنین انداز بود ، گرفته شد . درست لحظه ای که بیاد تک تک شما عزیزان بودم ...

+ لاله ی من نمیدونم فرصت کنی و این پستُ بخونی یا نه ! ولی واقعا ممنونم که در اون لحظات بدون اینکه قضاوتم کنی به حرفام گوش دادی . تو همیشه بموقع سراغ دل من میای ... 

+ شادی عزیزم مثل همه وقت به داد دلم رسیدی ... لیلای مهربونم حضور گاه به گاهت منُ لبریز از حس دوست داشتن میکنه . مرسی از همراهی همگی شماها ... 


  • پنجشنبه ۹۳/۰۵/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">