MeLoDiC

خدایا خودت کمک کن ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خدایا خودت کمک کن ...

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۳ ق.ظ


* نـمیدونم تا بحال براتون پیش اومده سر دو راهی های خیلی خیلی مهم انتخاب قرار بگیرین ؟؟؟ بدجوری سر دوراهی موندم . دعا کنین بتونم راه درستُ انتخاب کنم . این روزها ذهنم خیلی خیلی درگیره . 

برای زندگی کمی بی انگیزه شدم :((( ! هی خواستم نگم ولی نشد .و این حس دقیقا مثل حُناق چسبیده بیخ گلوم و داره منُ از پا در میاره . 

** روزی که گذشت به اتفاق اقوام رفتیم کنار رودخونه ! آقایون به صرف ماهیگیری و خانم ها و بچه ها به صرف انتظار کشیدن و خوردن یِ عصرونه ی دست جمعی . ولی برای رسیدن به ساحلی که بساطُ اونجا پهن کنیم باید طول رودخونه رو از درون رودخونه طی میکردیم . نداشتن دمپایی و عبور از سنگلاخ کف رودخونه اونم با پاهای برهنه برای من واقعا سخت بود . ( باقی دمپایی داشتن :( ) بودن جلبکهای بی نهایت لیز و سنگهای تیز و زاویه دار کف پاهامُ تا مرز کوفتگی بردن و در نهایت وقتی با پاچه های بالا زده ی شلوار جین از خشکی و لابه لای گیاهان عبور میکردم تا به باقی اقوام برسم یه ساقه ی تمشک دور مُچ پام حلقه زد و همزمان با کشیدن پام درد و سوزش عجیبی در ناحیه ی مچ پای راستم حس کردم ... دقیقا دور تا دور پا ... :((( بنده خدا ، پریسا تا چند دقیقه تیغ هایی که دور مچم فرو رفته بودُ در میاورد که درد و سوزش عجیبی داشتن ! هنوزم پای راستم در ناحیه ی مچ می سوزه . 


  • جمعه ۹۳/۰۵/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">