MeLoDiC

جشن رمضان ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

جشن رمضان ...

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ


* دو شب ِ با دیدن برنامه ی جشن رمضان اشک از چشام همینجوری روون میشه . دیشب با گزارشی که از اون پسر بچه گرفتن که حتی نمیدونست ی ِ حموم ِ واقعی به چه شکل ِ ! ا مادری که چادرشُ تا زیر چونه ش پایین کشیده بود و با بغض میگفت روزی یک کیلو میخ صاف میکنم تا کیلویی 500 بفروشم و در جواب گزارش گر که پرسیده بود روزی چند کیلو درست میکنی گفته بود یک کیلو ، یک کیلو نیم . یعنی 500 تا 750 تومن . و بعد گفت دو سه روز چیزی نمیخوریم که روز سوم بتونم با جمع کردن حقوقم چیزی بخرم به بچه ها بدم ............ 

و اون دختر جوون 25 ساله ای که میگه با داشتن سه خواهر کوچیکتر از خودم دیگه به هیچ عنوان به آرزوهام حتی فکر نمیکنم و همه رو یکجا دفن کردم . و در جواب گزارش گر که پرسیده بود تو خودت خیلی جوونی و سرشار از آرزو چطور میگی همه ی آرزوهاتُ نادیده میگیری ؟! گفته بود سخته ولی تمرین میکنم که بتونم .........

** امشبم باز با دیدن این برنامه اشک ریختم . اینبار برای محبت بی دریغ فریدون آسرایی عزیز و دوست داشتنی با اون صدای لطیف و پر از سوزش و اشکهای بی امان مازیار فلاحی ......... دو هنرمندی که من بی نهایت صدا و ترانه هاشونُ دوست دارم . و بقول مازیار تا امشب هیچ وقت صدای فریدونُ به این زیبایی نشنیده بودم ... !!! 


  • چهارشنبه ۹۳/۰۵/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">