MeLoDiC

بی عنوان ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بی عنوان ...

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ق.ظ


 

سلام به همه ی دوستان ! طاعاتتون قبول ... 

* بـه لطف کلیک کردنهای اجباری ، برنامه ای روی سیستمم نصب شده بود که حسابی حالمُ سر جاش آورد و تنبیه شدم که دیگه هر چیزی ُ کلیک بی مورد نکنم :))) خلاصه بعد از کلی کنکاش و پرس و جو با راهنمایی دوستان به این نتیجه رسیدم که از کنترل پنل تمام برنامه های ناشناس جدیدُ  unistall کنم که شکر خدا بعد از دو سه شب تلاش پی در پی موفقیت حاصل شد و این چنین شد که الآن بنده در خدمت شما حاضر می باشم . 

** امروز ( در واقع میشه دیروز یعنی یکشنبه ) فرشمونُ تحویل گرفتیم . رفو انجام شد و کمی خیالم راحت شد . البته از اونجا که خودم لطف نموده بودم و زمان کشفیات پارگی فرش چند تایی از نخهای بافتُ خارج کردم محل رفو شده کمی ملموس ِ ! ولی در مجموع خوب شد . امروز یه جابه جایی اساسی داشتم و حسابی خونه رو تمیز کردم . خیلی بده که نظم خونه بهم بریزه . این مدت نبود فرش کمی خونه رو بهم ریخته بود که شکر خدا اونم امروز برگشت سر جاش و در واقع الآن همه چی عالیه . 

*** گوشی بنده یکعدد سونی اریکسون بسیار بسیار نجیبی می باشد که هیچ گونه برنامه ی خارج از اصالت خودشُ پذیرا نیست . این مدت وایبرها و لاین ها بود که دانلود کردم ولی نصب نشد که نشد . تنها آیکون گوشی بنفش وایبر توی منو ظاهر میشد ولی دریغ از کوچکترین فعالیتی :) تنها برنامه ای که گوشیم اونُ پذیرفت واتساپ بود که هنوزم پذیرای وجود مبارک واتساپ می باشد ( گوشیمُ میگم ) ! دیگه به لطف واتساپ و Wifi پیامهای رایگان و فایلهای صوتی و تصویری هست که ویژژژژژژ از جلوی دیدگان ایرانسل بتاز می رود و ایرانسل هم برای اینکه شارژ خطمان همچین درون سیم کارتمان جا خوش نکند و بنده خوش بحالم نشود اسمس تبلیغی هست که برایمان فرت و فرت می فرستد :( از هر نوع و سایزی ! 

**** چـند روز قبل اسمسی داشتم با این محتوا ! رب آلو کیلویی 13000 تومان . در صورت تمایلی با این شماره ....... تماس بگیرید ! به نظر شما بعد از خواندن چنین پیامکی جز دیوار میتوان دنبال چیز دیگری بود ؟؟؟؟

***** به حامد میگم ( پیامکی البته ) " چی میشد منم یه داداش داشتم تو فقانسه بود و برام یدونه گوشی توووووپ میخرید کادو تولدم میداد و سوپرایزم میکرد بعد من با اون گوشی باهاش تماس میگرفتم و میگفتم چقدر دلم برات تنگ شده ایکاش زودتر بیای ایران . تو جوابم میگه " آبچی از اون حرفاستااااااا . مگه نداری؟ خودم نوکرتم فقط بذار وضعم توپ شه " :دی بهش گفتم که خیلی دلم براش تنگ شده و اینجا جاش حسابی خالیه . گفتم دلم میخواد باز تو بودی و ما ! یک شب یلدا و رقص انگشتای تو روی گیتار و خوندنهای دست جمعی .... 


  • دوشنبه ۹۳/۰۴/۳۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">