MeLoDiC

تو در تو ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تو در تو ...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

* دوستان مرورگرهام (اپرا ، گوگل کروم و فایرفکس ) شدیدا بهم ریخته ن و برای وارد شدن به مدیریت وبلاگم حسابی درد سر میکشم . یه جورایی به اندازه ی سختی کندن چهل ستون و گذر از هفت خان رستم می مونه . در واقع میز کار مدیریت وبلاگم وقتی باز میشه تنها و تنها میتونم یکی از کاربردهاشُ انتخاب کنم و بعد دیگه به کل غیب میشه . به این ترتیب هر بار که با کلی کلیک کردن و تو سر کیبورد کوبیدن وارد میشم تنها میتونم یه حرکت انجام بدم . حالا از هر نوعی که میخواد باشه و دیگه هیچ !!! متاسفانه قادر به خوندن نوشته هاتون و همینطور گذاشتن نظر نیستم . کوتاهیمُ ببخشین . شما همیشه بهم لطف داشتین . ولی انصافا جا برای گله ای از جانب من نمی مونه اگر شما هم به جبران تمام این نبودن هام نخواین نظری بذارین ... 

فقط یه خواهش ...

در این شب عزیز از شماها خودخواهانه میخوام به یاد من هم باشین . 

+ برای کتایون عزیزم ! اعتراف میکنم که پست اخیرت خیلی طولانی بود و نتونستم همه شُ بخونم ... در نتیجه نتونستم انجام وظیفه کنم :))

+ نگین جان پیغامتُ به دوست جون رسوندم و گفت "سلام منُ به نگین برسون و بگو منم دلم براش تنگ  شده و به زودی به جمع شما میام " . نگین جان من نمیتونم وبلاگت بیام :(

+ ساراجان  لطف کن آدرس وبلاگتُ برام بذار بین وبلاگ دوستان پیداش نمیکنم :( 


  • پنجشنبه ۹۳/۰۴/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">