MeLoDiC

سن فکری شما چند ؟؟؟ :دی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سن فکری شما چند ؟؟؟ :دی

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ


 

* از پیوندهای روزانه ی دوستی به این لینک هدایت شدیم ( شدم در واقع ) 

http://senosal.com/ [سن فکری] 

بعد خیلی زیبا هوس کردم که سن فکری خودمُ تخمین بزنم با همون شش تا سئوال نه چندان پر مغز ! هیچی دیگه پس از انتخاب گزینه هایی که گاها" جواب درونی ما نیز نبود در کمال ناباوری نتیجه شد این ! [کلیک] 

حالا هدف من اصلا این نیست که بخوام این تست و لینکُ تبلیغ کنم و بر صحت موضوع تاکید داشته باشم . نه ! اصلا و ابدا ... بلکه هدفم از نوشتن و درج این پست این بود که بگم تست ها شوخی بوده یا جدی در مورد من یکی عجیب درست و دقیق جواب داد :))))))) خدارو شکر امیدوار شدم که افکارم هم سطح با سنم در حال رشد و یکی از دیگری سبقت نگرفته که هیچ عقب هم نیفتاده ! :))) البته برای همسرمان در اومد 25 سال و با این اوصاف این بنده هستم که 9 سال از ایشون بزرگترم نه ایشون از من :دی 

هیچی دیگه ! و این چنین شد که سن بنده در وبلاگم لو رفت :دی 

+ شروع ماه پر برکت رمضان بر همگی شما مبارک .... طاعات و عباداتتون مقبول درگاه احدیت و التماس دعا دارم در این روزها و شبها ... 


  • يكشنبه ۹۳/۰۴/۰۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">