MeLoDiC

.... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

....

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ


* قـبلا هم برام تجربه شده بود تا نباشی دیگران هم نیستن ! این بار هم باز همینطور ... از دوستانی که بیادم بودن واقعا ممنونم . هنوز نت ندارم . اگه موفق شدم سرویس بگیرم نظراتتونُ بعد از جواب تائید میکنم . ولی هر شب با گوشی میامُ نظراتمُ می خونم . حتی گاهی وبلاگهاتونُ ...

** بـرای شماهایی که جویای حال بودین می نویسم ... 
از یکشنبه ی گذشته بطور کل نقل مکان کردیم ولی هنوز انبار خونه ی قبلیُ خالی نکردیم . امروز هم اومدم و خونه ی سابقمونُ تمیز کردم و امشب قراره کلید منزلُ تحویلشون بدیم. احتمالا برای فردا هم باید وقت بذاریم برای انباری ! واقعا خسته شدم . مخصوصا که هم خونه کلی کار داشتم برای انجام دادن و هم باید به بیمارستان میرفتم ! فرشهامونُ ده روزی میشه دادیم برای شستشو . قرار بود چهار روزه بهمون پس بدن ولی هنوز خبری نشده . خودمون که تماس گرفتیم گفتن خودشون تماس میگیرن . ما هم از اینکه یه وقتی عجله ای کار نکنن و تمیز بشورن دیگه اصرار نکردیم . حالا مونده فرشها ... اونا رو که بیارن باز یه جا به جایی حسابی دارم :(


  • جمعه ۹۲/۱۲/۰۹
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">