MeLoDiC

صرفا جهت تنوع و کمی استراحت ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

صرفا جهت تنوع و کمی استراحت ...

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ق.ظ



* خــ رید امروزمون ... 

بازی پنتاگو برای یاس ! ( البته برای یاس رنگش آبی ِ ) 

و دو اثر از " هاینریش بُل " برای خودم ! 

+ عقاید یک دلقک 

+ سیمای زنی در میان جمع  

البته بعد از خرید کتابهارو امانت دادم تا حباب بخونه و من هم بعد از اینکه کمی سرم خلوت شد ( به امید ایزد ربانی ) اونوقت شروع کنم به خوندن . 

به همراه چهار و نیم کیلو روزنامه برای بسته بندی ظروف شکستنی و دو حلقه چسب پهـــن ! یه عدد همزن دستی و یه دونه از این قاشق هایی که برای برداشتن بستنی ِ ! ( حالا چون خیلی از این قرتی بازیها خوشم میاد !!! بهش چی میگن ؟؟؟  اسکوپی ؟؟؟ اسکوپ گیر ؟؟؟ اسکوپ در بیار ؟؟؟ حالا هر چی ! از همونا ! البته بگم که به درخواست یاس خریدم  و گرنه من با یه کارد آشپزخونه همچین خوشگل بستنی تقسیم میکنم ... ) :دی

P.S : ( چهارشنبه 9 بهمن ماه ) بعد از ظهر به همراه حباب و یاس رفته بودیم بازارگردی :دی ! 


  • پنجشنبه ۹۲/۱۱/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">