MeLoDiC

یکی بیاد سر منُ بخارونه ! وقت ندارم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

یکی بیاد سر منُ بخارونه ! وقت ندارم ...

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ



* بــ ه نظرم بعد از من باید این ماشین لباسشویی بینوای منُ حسابی مشت و مال بدن ! بینوا این روزها دست ِ کم روزی دو بار استارت میخوره ! این روزها به این فکر میکنم اگه تکنولوژی نباشه باید چیکار کرد ؟ مثلا من با این دست دردم و با این حساسیت های پوستی که رو به عود هست باید چه خاکی بر سرم میریختم با این همه شستشویی که این روزها دارم ؟؟؟؟ ملحفه ها شسته شد ! و نیاز به امداد دارم تا مجدد بدوزمشون و کسیُ ندارم ... عروسک های یاسی که حسابی نیاز به تمیزی داشتن شسته شد ! رومیزی ها و کلیه ی گیپورهای دست بافت و غیر دست بافت شسته شد ! اینا سوای از لباسهایی هست که هی فرت و فرت شسته میشه !  هنوز پرده ها و دو تا از پتوهای دم دستیمون مونده :) 

بله ! استارت شستشو و جمع کردن وسایل زده شده ... و بنده از شستن  ظرفهای بوفه شروع کردم و هنوز به ظرفهای کمد و کابینت که باید سفید کننده هم زده شه نرسیدم ... و همه اینها در حالی ِ که هنوز دنبال خونه ی مستاجری هم نرفتیم ! :دی شما هم فکر کن که بنده یک عدد آوای بـــــــی خیال هستم این روزها . باور کن ... 

آهان تا یادم نرفته اضافه کنم که مامان اینا هم دارن اتاق خواباشونُ رنگ میکنن و بنده عملا مثل جن طی الارض میکنم . یعنی هم اینجام و آنی در یک چشم بهم زدن اونجام :دی   و این بین یاسیُ به کلاسها فوق برنامه هم می برم ! یه همچین روزهاییُ می گذرونیم ! 

** هــ مه ی اینها به کنار ...از این هفته ای که در راهه سه روز دوم هفته وقتم با دانشجوهای عزیزم پر میشه . بزن کف قشنگه روووووووووووووووووو :دی 

تمامی مصاحبات چه گزینش ، چه حراست و چه مصاحبه ی علمی با موفقت انجام شد ... و برای شروع تنها یک گروه برداشتم تا ببینم چطور میشه :)  

+ نائیریکای عزیزم ؟! ایکاش خوب باشی ... 


  • چهارشنبه ۹۲/۱۱/۰۹
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">