MeLoDiC

خدایا شکرت ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خدایا شکرت ...

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ق.ظ


* دیروز غروب زمین معامله شد ! مبارکمون باشه :) 

واقعیتشُ بگم این مدت به شدت عصبی شده بودم . بطوریکه یاس همه ش میگفت مامانی بداخلاق شدی . ولی از دیشب که زمین معامله شد انگار به آرامش عجیبی رسیدم . 

دیروز که برای دیدن ملک به نقاط مختلف حومه ی شهرمون رفتیم به معنای واقعی فهمیدم بکساوات ( یا همون بکس و باد عامه ) یعنی چی :دی سر از جاهایی در آوردیم که من و یاس فقط می خندیدیم . دیگه با ماشین رفتیم تپه نوردی . سنگ نوردی . گل و لای نوردی . البته مامان و بابا و املاکیه تو یه ماشین و من و یاس هم تو ماشین خودمون . بعد به اون املاکیه  میگفتم آخه من فقط تو آسفالت دست فرمونم خوبه :دی مارو چه به کوچه های خاکی و سنگلاخی . اونم از این نوعش ... اون بنده خدا هم فقط میخندید :) بخدا خیابونای محل مادریم در برابر اینایی که ما دیروز دیدیم ماه بود ماه ! دقیقا حکم پیستُ دارن . اینا چی بودن که ما دیروز دیدیم !!! والله .... :) دو سه روز قبلش تو یکی از همین خیابونا بودیم که روشنک تماس گرفت . انقدر تو ماشین بالا و پایین می پریدیم که نفسم هنوز بالا نیومده دوباره برمیگشت و کلماتم بریده بریده بود واسه همین به روشنک گفتم قطع کن خودم باهات تماس میگیره . تازه همین جمله ی کوتاهُ با چه مکافاتی گفتم :دی واقعا نمیشد حرف زد از بس چاله و چوله داشت ... 

** دلم میخواد مثل همیشه که همدل و همراه بودین اینبار برای سلامت دو نفر از اقواممون دعا کنین . 

+ از مایلز تا ماهان ... ( کلیک کنید )


  • پنجشنبه ۹۲/۱۱/۰۳
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">