MeLoDiC

تعویض ویلون و استاد موسیقی یاس :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تعویض ویلون و استاد موسیقی یاس

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ق.ظ


* دیروز یاسی بعد از کلاس ویلون پکر برگشت خونه . بعد هم باباش گفت که ظاهرا استادش دیگه به اون آموزشگاه نمیاد و از این به بعد استاد دیگه ای با یاسی تمرین میکنه . از طرفی هم به یاس گفته سازتُ باید عوض کنی و چهار چهارم بخری . البته موضوع اول ناراحتش کرده بود . غروبی آقا محمد با شیدا تماس گرفت تا برای تعویض ویلون صحبت کنه که اونم گفت چون ایام محرم مغازه شُ از انواع ساز خالی کرده و طبل و سنج و این چیزا میفروشه فعلا مقدور نیست تا هفته بعد ! این از این ...

کمی غروب تر استادش با گوشی محمد تماس گرفت و گفت که از این به بعد دیگه اون اموزشگاه نمیرم . و فلان روز و فلان زمان میتونم یاسیُ جای دیگه اموزش بدم که متاسفانه این دو روزی که ایشون گفتن ما برای ایاب و ذهاب یاس مشکل داریم و یه روزشُ هم یاس تو اون ساعت کلاس زبان داره . خلاصه که نمیدونم چی بشه . از طرفی این دخترک هی میگه مامان من فقط میخوام با اقای ... کار کنم . اون مهربونه و من فقط اونو دوست دارم . گفتم خب آقای ... هم گاهی سرت داد میزد . میگه ولی مهربونه :) بعد هم ادامه میده بعضی وقتها که عصبانیش میکنم با آرشه میزنه کف دستم :) امان از دست این دخترک . اون بنده خدارو هم عصبانی میکنه با کارهاش ... 

هیچی دیگه ! در حال حاضر مشخص نیست ادامه ی تمرین یاس به کجا ختم بشه . مخصوصا که میگه اگه آقای ... نباشه من دیگه کلاس هم نمیرم . البته علت تردید ما صرفا این نیست که یاس نمیخواد با استاد جدید کار کنه . من نگران اینم که تو جلسات این استاد یه وقتی تمام کارهای بچه رو که با استاد قبلی داشته زیر سئوال ببره . اونوقت یاس این بین ضربه میخوره . به محمد گفتم با آقای... صحبت کن شاید بتونه کلاس یاسُ با هنرجوی دیگه ای تعویض کنه و باز با یاس تمرین داشته باشه . تا ببینیم خدا چی میخواد . 

** روزیکه رفتیم شیدا تا ویلون یاس رو بخریم وحید بهمون گفته بود سه چهارم تا سه چهار سال براش مناسبه . ولی الان می بینم به دو سال نکشیده سه چهارم دیگه جواب نمیده و براش کوچیک شده :))) البته این دخترک ماست که هر روز بزرگ و بزرگتر میشه و الان که گاهی بغلش میکنم حس میکنم هم اندازه ی خودم شده :هاها ! ولی خداییش این لوس خانوم کی میخواد بزرگ شه ؟؟؟؟؟؟؟؟ از لحاظ رفتاری میگم ... P:

*** چند روز قبل یه نسخه ی پشتیبان از کل مطالب وبلاگم گرفتم :) از این به بعد هر از گاهی این کارُ میکنم . به شما هم توصیه میکنم حتما این کارُ انجام بدین ...


  • دوشنبه ۹۲/۰۸/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">