MeLoDiC

فروش سریال کارت کارشناسی ارشد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

فروش سریال کارت کارشناسی ارشد ...

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ق.ظ


* وقتی بدون مطالعه ی دفترچه راهنما مشغول به ثبت نام ارشد شی همینه دیگه . 

دیشب بنده برای ثبت نام ارشد قبل از هر کاری رفتم تو سایت برای خرید کارت اعتباری ( یا همون سریال کارت ) ! از شانس بدم اولین بار ارسال موفقیت آمیز نبود و بار دوم هم امتحان کردم که دیدم بله باز هم ارسال موفقیت امیز نبوده . حسابمُ که چک کردم دیدم دو تا 17800 تومان از حسابم کسر شده بدون اینکه سریال کارتی بهم ارائه بشه. بی خیال ثبت نام شدم . 

همین چند دقیقه قبل دیدم دو تا اسمس برام اومد که حاوی دو تا سریال کارت متفاوت ... این یعنی یه دونه به ضررم تموم شد . 

یکیُ انتخاب کردم و مراحل ثبت نامُ تا حدودی رفتم تا رسیدم به انتخاب رشته ی تحصیلی که دیدم ای داد اصلا انتخاب زیر شاخه ی پزشکی نداره . بعد هم که سرچ کردم تازه فهمیدم وزارت بهداشت ثبت نامش میفته برای بهمن ماه :((( و این یعنی بنده دو تا 17800 تومان معادل 35600 تومان ضرر کردم :(((((( 

** بچه ها کسی احیانا قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری نداره ؟.... این سریال کارتها رو دستم باد کرده :(( اگه قصد خرید دارین می فروشم :( 

نمیدونم برای زمان ثبت نام خودم به کار میاد یا نه . ولی خداییش اگه کسی قصد خرید سریال کارت داره از من بخره خب :((((((

.

.

بعدا نوشت آوا : بچه ها از تک تک شما که در تلاش بودین تا سریال کارتها رو دستم نمونه سپاسگزارم . سریال کارتُ یکی از شماها ازم گرفت . شیوای عزیزم :* انشالله دوستانی که برای ارشد میخونن هم موفق باشن . 


  • شنبه ۹۲/۰۸/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">