MeLoDiC

موزه سنگ .... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

موزه سنگ ....

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

* ی ِ حسهایی درون آدمها نهادیته شده ست ! مثل حس درک زیبایی "سنگ " ! یه وقتایی مقتضای زمان و مکان هم به این حس قوت و نیرو میده ! مثل درس زمین شناسی دوره ی دبیرستان و پیش دانشگاهی ... همیناست که باعث میشه حتی زیبایی سنگ چشمهامُ خیره کنه ... 

یازدهم فروردینُ دوست داشتم ... به اتفاق خونواده ی محمد رفتیم کاخ موزه ( رامسر ) ! ولی یه چیزی که برام عجیب بود این بود که چرا انقدر سریع از همه چی گذشتن و باز به ماشین برگشتن ... من ولی اصلا میل برگشتن نداشتم ... مخصوصا وقتی از موزه ی سنگ دیدن کردیم :( همه چی عجیب زیبا و چشم نواز بود ... دوست داشتم تو دیدن سنگ ماهَم غرق شم حتی اگه نشه پیشنهاد خرید داد .... حتی اگر بنویسن دست زدن ممنوع ... فروشی نیست ... ! به خودم قول دادم یک روز برای دل خودم برم و تا هر زمانی که دوست دارم از زیبایی محضشون لذت ببرم ...

همونجا بود که بیان کردم اگر هر کدومتون یه واحد زمین شناسی پاس میکردین الان انقدر راحت از این همه زیبایی چشم بر نمیداشتین ... 

متاسفانه انقدر سریع بازدید کردن که من حتی نتونستم استارت عکس گرفتن بزنم تا کسی بخواد بگه "عکس گرفتن ممنوع " ... 

حیف ! ولی یه روز میرم و حتی اگه نشد براتون عکس بگیرم با نگاه خودم براندازشون میکنم و لذت میبرم ... 


** سر در ورودی کاخ نوشته عکاسی و فیلم برداری ممنوع ! از این مکان هم خیلی زود بازدید شد و با اینکه قبلا هم رفته بودم ولی باز نتونستم تاریخچه ی لوازم کاخ رو به خوبی برانداز کنم :( 

بعد از خروج از کاخ هم بارندگی بود و نشد حتی از نمای بیرون عکسی بگیرم و این تنها عکس از اون روزه که توسط محمد گرفته شده ! ( کالسکه ی سلطنتی ) 


  • يكشنبه ۹۲/۰۱/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">