MeLoDiC

ماهی کوچولوی من ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

ماهی کوچولوی من ...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۰۹ ب.ظ


رنگ شمع ها همینطور سنبلم و روبان دور سبزه م با رنگ ماهی کوچولوی نوروزی من ست بود !

بنفش ...

امسال برای سفره عید ماهی قرمز نخریدیم . تموم قانونهارو گذاشتیم زیر پا و یه فایتر بنفش خریدیم که خیلی همه زبله !

توی عکس کمی مشخصه ! نه ؟

چند روز قبل ظرف ماهی کوچولو رو شستم و آب داخلش رو عوض کردم و مثل همیشه گذاشتم روی اُپن ...

اون شب رفتیم جایی مهمونی و آخره شب وقتی برگشیتم ناخوداگاه رفتم سراغش و مثل همیشه شروع کردم به ناز کردنش .

شیطونه ! وقتی میرم بالا سرش حسابی ورجه و وورجه میکنه . ولی دیدم آب ظرف به شدت کم شده . در حدی که اگه متوجه نمیشدم و می خوابیدم و صبح بیدار میشدم دیگه آبی داخل ظرف باقی نمی موند و ماهی کوچولوم...

ظاهرا تهه ظرف شکسته بود و آب کم کم ازش خارج شده بود . اون شب ماهی کوچولو رو داخل یه کاسه پلاستیکی گذاشتم با فضایی بیشتر ...

هر روز بی حالی رو تو رفتارش میدیدم ولی نمیدونم چرا از روی سهل انگاری اقدامی برای خرید ظرف مناسب تر نمیکردم . تا دیشب که دیدم رنگ ماهی بنفشم به طوسی برگشته و فقط باله هاش بنفش هستن . خیلی دلم سوخت و دیشب براش یه ظرف شیشه ای تهیه کردم .

وقتی وارد ظرف شدن تا دقایقی نسبتا طولانی یه گوشه کز کرده بود و تکون نمیخورد . حتی به غذایی که براش ریختم توجه نکرد. حتی وقتی انگشتمو داخل آب بردم و بدنش رو لمس کردم فرار نکرد ...

خوابیدم و خوابید !

امروز وقتی به سراغش رفتم کمی سرحالتر بود و سطح آب شنا میکرد .

چند دقیقه قبل باز رفتم سراغش ! رنگش برگشته به همون بنفش ... خوشرنگه خوشرنگ ...

خیالم راحت شد . الان از بابت ماهی کوچولوی بنفشم حس خوبی دارم :)


  • يكشنبه ۹۱/۰۴/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">