MeLoDiC

بازگشت به خانه ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بازگشت به خانه ...

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

+ نیمه های شب حدود ۰۱:۳۰ بود که رسیدیم خونه :)گوش درد داریم بسی ... :((( هی وای ! داغونم . امروز صبح تصمیم داشتم برم درمانگاه ! آخه اینجا روزهای پنجشنبه و جمعه مطبها تعطیلن ! اونم که از اونجا که عصرکار بودم دیگه تنبلیم اومد صبح برم بیرون . محمد هم که از صبح با باجناق جانش رفتن سر کار .

گفته بودم یاسی مونده کرج ؟! آخره هفته ی بعد برمیگرده . دلم خیلی خیلی براش تنگ شده :(((

دیروز خونه نبودم و از سیستم رهاجون هم حسش نبود که بیام پست بذارم و اعلام کنم که به یاد دارم که دیروز چهارمین زیارت امام رضا(ع) هست و از یاد نبردم . اتفاقا داشتم به این فکر میکردم که ممکنه " لاله و عروسک کوکی عزیزمون " همدیگه رو دیده باشن یا نه ؟!

امشب خونه ی خاله جون مهمونیه . فامیلهای عروس خانمُ دعوت کردن خونه شون . امشب دیگه عروس خانم کلی احساس خوشی بهش دست میده که در جوار اقوام در منزل پدرشوهر میشینه و حس تنهایی و غریبی نداره :دی

تصمیم دارم اگه بشه سایت راه بندازم و از وبلاگ نویسی کمی ترقی کنیم :دی . ولی هنوز زیاد جدی نیست . اگه چیزی در موردش میدونین برام توضیح بدین . از نحوه ی خریدش گرفته تا هر چیزی که به نظرتون ارزش گفتن داره . اگر سررشته هم نداشتین اشکال نداره . چون تازه میشین مثل من :)


  • پنجشنبه ۹۱/۰۳/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">