MeLoDiC

اعتراف :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

اعتراف

يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ


گاهی آدم دلش میخواد رها بشه ! اونطوری که هیچ چیزی جلو راهشو نگیره و بره و بره تا هر کجا که دلش میخواد . این حرفمو شماها نشنیده بگیرید خواهشا ...

هر از چند گاهی یه آهنگ دلم رو می بره ! از خواننده ی زن خوشم نمیاد . به ندرت پیش میاد که ترانه ای از یه خواننده ی زن منو مجذوب خودش کنه ولی اعتراف میکنم که آهنگ " اعتراف " - از آینه - برای من واقعا دوست داشتنیه ! جاتون خالی دارم گوش میدم . به نظرم ریتم آهنگش زیباست و میتونم حرکت دست نوازنده رو تصور کنم ...

این چند وقت خیلی خیلی مشکلات سر راهم بود که به کسی نگفتم و قصد هم ندارم بگم . امروز و فردا هم مثلا مرخصی دارم و قرار بر اینه که با روحیه ای شاد برگردم ! امیدوارم ...

دیروز علیرغم اینکه خودم فکر میکردم روحیه م خیلی بهتر شده باز یکی از همکارا بهم گفت " آوا بهم ریخته به نظر میای " یه لبخند یزرگ و مصنوعی به لبم نشوندم و گفتم " نههههه ! اتفاقا فکر میکنم امروز خیلی شادم " ...

+ از تک تک دوستان خوبم معذرت میخوام که این چند روز کوتاهی کردم و بهشون سر نزدم ...


  • يكشنبه ۹۰/۱۲/۲۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">