MeLoDiC

دلخوشم به بودنها :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دلخوشم به بودنها

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ب.ظ

سلام سلام .

خوبین؟ خب شکر خدا نگرانیهام الکی بود و اینبار جستم و کرونا نگرفتم :-))))

اومدم یه چیزی بگم و برم . مدتیه که به صورت مجازی در حال دریافت آموزش سیاه قلمم. آدرس پیجم رو میزارم . اگر تمایل داشتین توی اینستاگرام همراهم باشین 

آدرس پیج طراحیم در اینستاگرام 

shokaran.art

  • دوشنبه ۹۹/۱۲/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

خوبیم شکر خدا ممنون ❤

آره واقعا شغل شما خطریه:(

منم اینستا برام جای وبلاگ رو نمیگیره 

پاسخ ** آوا ** :
❤❤❤❤

سلام عزیزم 

چه خوشحالم که خوبی و نتیجه منفی بوده. من یه دوستی دارم ۴ بار کرونا گرفت :|

ایشالا همیشه سلامت باشی اینجا رو هم آپ کن که هیچی وبلاگ نمیشه 😊

چقدر این آموزش‌های آنلاین خوبه، از وقتی کرونا شده خیلیا دارن اینجوری کلاس میرن.

موفق باشی عزیزم 

پاسخ ** آوا ** :
سلام به روی ماهت مامانه دوبله 
خوبی عزیزم؟ دخترای نازت خوبن؟ 
خب باید خیلی مراعات کرد. اوناییکه مبتلا میشن مراعات نمیکنن . من خودم مراعات میکنم ولی شغلمون پرخطره بخوام و نخوام در مصاف رو در رو با این ویروسم :-))))
اره واقعا وبلاگ یه حس و حال دیگه ای داشت . اینستاگرام باب میلم نیست واسه خاطر اقوام اونجا هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">