MeLoDiC

ای داده بیداد :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

ای داده بیداد

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام. شب همگی خوش . حالا همگی کیا هستن؟ ته تهش دو سه نفر :-) 

در مرخصی به سر میبرم ... 

دیروز صبح وقتی بخش رو تحویل میدادم بالای سر آخرین بیمار که رسیدیم درد  لش زیاد بود و حرفاش تمومی نداشت. منم حالم یه جور خاصی بود که گذاشتمش بحساب خستگی شبکاری . دیدم اون بنده ی خدا ول نمی کنه . کاردکسهارو برداشتم اومدم استیشن تکیه زدم بهش . بدنم می لرزید . هدنرسمون موند تا به حرفهای بیمار گوش بده . استفمون اومد و خلاصه باقی حرفهارو به اون گفتم و تلو تلو خوران از بخش اومدم بیرون . توی اسانسور پارکینگ طبقاتی به هن و هن افتادم و بعد از مدتها اسپری رو استفاده کردم و چند تایی نفس عمیق کشیدم . دیگه خوب بودم. خوبه خوب . تا همین دو ساعت قبل .... یهویی احساس تب کردم . داغم . پاهام از درد در حال ترکیدن هستن . راستش ترسیدم. 

واکسن کرونا رو به ما نزدن . گفتن شما قبلا مبتلا شدین اولویت با اوناییکه قبلا مبتلا نشدن. حالا من کی مبتلا شدم؟ مرداد ماه. الان کیه؟ اسفندماه . بیشتر از شش هفت ماه قبل. خب لامصبا کجا گفتن کرونا هفت هشت ماه ایمنی میاره؟؟؟؟ الان حسم خیلی بده و بدتر از همه اینکه اون بار یاس پیشم نبود ولی اینبار تموم وقت با یاس بودم .... 

خدا بخیر کنه فقط .... حالم اصلا خوب نیست 

  • جمعه ۹۹/۱۲/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

سلاااااااااااااام :)

خوشحالم که باز می بینم نوشتی و ناراحتم ازینکه می بینم این همه فشار کاری روت هست :(

امیدوارم که بلا به دور باشه

پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیز دلم .خوبی؟ چقدر خوشحال شدم کامنتتو دیدم. اره هر از گاهی مینویسم.راستش اینجا رو ببشتر از اینستاگرام دوست دارم . شکر خدا کرونا نبود احتمالا بدگم نیاز داشت رفرش شه که شد

به کادرای درمان رحم نمی کنن اولویت رو با بیمارا می دونن

کادرای درمانم انسانن دیگه چرا همچین می کنین...

 

از ته دلم امیدوارم خوب بشید

شماها نبودید الان همه گرفته بودن مرده بودن :"

خدا قوت!شکستش بدید!

 

 

 

پاسخ ** آوا ** :
مشکل اینجاست الان بین کادر درمان اولویت بندی کردن این در جالی هست که به بیمارستام سهمیه ی کامل دادن برای همه ی پرسنل و من موندم اینا چرا با این اولیت بندی بقیه رو دلچرکین کردن . من اگر بدنم ایمن هم باشه نهایت تا سه ماه بعد از ابتلا ایمن هستم نه هفت ماه. شکر خدا فعلا رو به راهم . امیدوارم بلا از همه دور باشه 

بسیار عالی ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">