MeLoDiC

از تومور تا کرونا :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

از تومور تا کرونا

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

سلام سلام ...

طاعاتتون قبول حق ... 

اومدم غُر بزنم و برم ...

* مدتی بود جذب گروهی شده بودم که مطالبش و راهکارهاش شدیدا بهم آرامش میداد و به پاسخ خیلی از سوالهای ذهنم رسیدم . کلا بانی اون گروه رو دوست داشتم . اما از اونجا که من اهل بت ساختن از آدمها نیستم و نمیتونم یکی رو در حد خدا ببینم و از طرفی وقتی بین حرف و عملش تناقض ببینم دیگه زده میشم اینبار هم همین اتفاق افتاد و من خیلی زیبا از اون گروه کشیدم کنار و صد البته از نگاه تک تک افراد اون گروه الان من یک بی لیاقت نفرین شده ام :-)))) از این توهمات قبلا یه بار دیگه یه شخصی زده بود و هنوزم توهم خداگونگی داره :-))) بگذریم ...

** متاسفانه بابا درگیر بیماری بدخیمی شده و از اسفندماه درگیری روحی بدی پیدا کردم. یه بار اواخر بهمن ماه عمل جراحی شد که اواخر اسفندماه جواب پاتولوژیش به دستم رسید و چند روز فقط تو خلوت خودم اشک ریختم و دیروز که مجدد جراحی شدن ... و باز باید منتظر جواب پاتولوژی بمونیم تا دکتر برای روال درمان تصمیم قطعی بگیره . لطفا برای بابام دعا کنین ... من آدم نرمالی نیستم و نتونستم با این مشکل کنار بیام ... 

واقعیت اینه فشار کاری و روحی اخیر بابت کرونا و از طرفی مشکلات شخصی خودم ناجور کم توانم کرده و اعتراف میکنم این روزها اگر روکسی و محبتهای بی منتش نبود هر روز باید زانوی غم بغل میکردم و اشک میریختم و فریاد وا اسفا سر میدادم ... ولی اون لعنتیه دوست داشتنی نمیزاره . 

  • جمعه ۹۹/۰۲/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">