MeLoDiC

... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

...

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۷ ق.ظ

یه جورایی کم آوردم. شور و هیجان بقیه رو میبینم... برنامه ریزی واسه تفریحات سالم قبل ماه مبارکشون رو میبینم ... عکسهای پر از انرژیه در دل طبیعتشون رو میبینم ... دور هم بودنشون رو میبینم... اونوقت من اینجا تنها تو دل یه چهاردیواری .... زندگیم مثل یه کلاف سردرگم بهم پیچیده .... خسته شدم 

  • شنبه ۹۶/۰۳/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

اینا که میبینی همه اش فوتوشاپه! دل خوش سیری چند؟
پاسخ ** آوا ** :
فتوشاپ رو خوب اومدی آقا گل . همه شون خونواده ی خودمن :) فتوشاپ کجا بود اخه . اصلا هیچ کدومشون منو دوست ندارن . نمیگن من اینجا تنهام دو روزم وقت بزارن بیان دیدن من . اخه درخت و جنگل و کوه هم شد آوا !؟!؟!؟
من نیز...
پاسخ ** آوا ** :
بیا بوسم کن :))) 
سلام
منم مثل شما بودم
اما از وقتی یاد گرفتم چطوری کاری بکنم که لازمه ش تنهایی و سکوته همه چی حل شده
نمی دونم اهل کدوم شهرید و علایقتون چیه وگرنه بیشتر می تونستم کمکتون کنم
پاسخ ** آوا ** :
سلام . چه بدونم والا . یهویی یه فازی میاد و میره . دیشب خیلی حالم بد بود ولی حالا خوبم . 
ممنون از وقتی که گذاشتین . 
:/
پاسخ ** آوا ** :
:) خوبم برادر 
البته که مابه خودمون اجازه فضولی ندادیم بپرسیم چی شده ولی 
هر آدمی که تو شلوغی باشه هم میتونه تنها باشه 
پاسخ ** آوا ** :
البته که شما کار خوبی کردین نپرسیدین چون نمی گفتم :))))) 
بدبختی اینه که من تو شلوغی نیستم دقیقا در مرکز تنهایی افتادم همین . 
همیشه اینجوری نمیمونه :)
پاسخ ** آوا ** :
بله . نمی مونه . شانس اوردم که نمی مونه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">