MeLoDiC

بچه ها مچکریم :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بچه ها مچکریم :)

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ

* تـو اتاق دراز کشیدم و به صدای بارون گوش می دم . واقعا چه نوای دلنشینی :) 

پیرو پست قبلی باید بگم ، آب و هوای مملکت باهامون راه اومد و تعطیلات محمد و یاس کنارم بودن . همه چیز داشت خیلی خوب پیش میرفت تا اینکه ... ( نمی تونم بگم . حتی اگه بپرسید هم نمی تونم جواب بدم ) 

همین قدر بگم که این روزها و مخصوصا شبها حجم سنگینی از دردی عمیق روی سینه م بود . و مخصوصا جو نامناسب خونه [با حضور افرادی که بودنشون یه جورایی معذبمون میکرد] بهمون اجازه نمی داد راحت بشینیم و حرفامونُ بزنیم . قلبم به شدت درد گرفته بود و اشکهام بدون وقفه به هر بهونه ای جاری بود . حتی برعکس همیشه که لحظه ی خداحافظی تا انتهای مسیر با نگاهم بدرقه شون میکردم ، اینبار ولی ، از اینکه مامان حاجی متوجه ی چشمهای پر از اشک و چهره ی پف آلودم نشه ، هنوز به وسط کوچه نرسیده بودند که نگاهمُ از امتداد مسیرشون گرفتم و برگشتم توی خونه و تا ساعتها با خودم خلوت کردم . 

هنوز هم نمی دونم واقعا سوء تفاهم بوده یا واقعیتی بوده که از من پنهون مونده ! هر چی که بود نذاشت همه چیز خوب پیش بره . ولی با گذر زمان از اون کوه غم کاسته شد و کاسته شد و الان همه چیز خوبه . حتی بهتر از همیشه . بقول محمد " ما که نمیذاریم واسه این چیزا خدشه ای به زندگیمون وارد شه " توکل به خدا ... 

** روزی که گذشت تولد یک سالگی رادیوبلاگیها بود . رادیو بلاگیها صرفا یک وبلاگ نبود . بلکه دنیا دنیا ایده ، هدف ، انگیزه و مهم تر از همه یار ِ دل در پس این وبلاگ نهفته ست که از هیچ کدومش نمی شه به راحتی گذشت .

خوده منُ تصور کنین . اگه بچه ای به سن وبلاگم داشتم امسال باید براش جشن الفبا میگرفتم و کودک شش ساله م رو تو مسیر علم آموزی هدایت میکردم . اینُ گفتم تا به این نکته اشاره کنم که وبلاگ من تنها یک دریچه برای بیان حرفهام و خاطراتم نبود . اگر هم ابتدا با این هدف شروع به تایپ کردم بی شک با گذشت زمان وسعت این دریچه بیشتر و بیشتر شد تا جاییکه حالا برای من نه تنها یک دریچه ی کوچک نیست بلکه به دنیایی تبدیل شده . دنیایی که شاهد خوشی ها و ناخوشی ها . شادی ها و غمها ... تنهایی ها و همراهی هام بوده ! هست و خواهد بود . دوستان وبلاگ نویس سابق به خوبی می دونن که چه روزهای سختی رو گذروندیم و این جمله فقط برای اون دسته از دوستانی قابل درک ِ که به وبلاگشون دل بستن . و نه صرفا پیجی رو باز کرده باشن و سلامی داده باشن و بی هیچ حسی به خرابه ای تبدیلش کردن . نه ! و حالا ربط تمام ِ این حرفها چیه ؟  اگر دوستانِ در پس ِ پرده ی رادیو بلاگیها نبودن ، شاید وبلاگم به یکی از همون خرابه های ویران شده تبدیل میشد و یه جایی تو دنیای مجازی رهاش میکردم . بی شک یکی از مهم ترین دلایل موندنم عشق و انرژی بود که از این دوستان حس کردم . عشق به ایجاد شور و انگیزه برای موندن . برای بودن ! امیدوارم که دوستان خوبمون انرژیشون مضاعف بشه و بقول مهران مدیری " انرژی هاشون نیفته " :) در واقع " انرژیمون نیفته " ...

خیلی دوست داشتم که بیشتر بنویسم . چون در این مورد حرف برای گفتن زیااااد دارم . ولی مطمئنم که از حوصله ی خیلی از دوستان خارجه و قصد ندارم همراهان روشن و خاموش وبلاگمُ کسل کنم . 

خلاصه کلام این بند ... " رادیو بلاگیها پاینده باشی " 

P S : ببخشید که تو طرحتون دست بردم چشمک

+ 15 آذرماه تولد بابا حاجی مهربونمون هم بود . باباحاجی عاشقتم :****** تولد شمام مبارک باشه :)

  • سه شنبه ۹۵/۰۹/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اون موقعی که شروع کردیم... یکی از بزرگترین اهدافمون همین بود...
    پستت حس خوبی بهم داد... این که رادیو تو نگهداشتن وبلاگت تاثیر داشته حداقل به من حس خوبی میده :)
    سلامت باشی و شاد :)
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست ِ عزیز . خدارو شکر که شماهام بی انگیزه نشدید به یکی از بزرگترین اهدافتون رسیدین . 
    همینطور شما :************
    سلام اجی جونم
    مبارک باشه هر دو مناسبت
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام شادی جان . ممنون خواهری :****************
    تولد رادیو بلاگی و بابا حاجی مبارکه...
    اومدم بنویسم ملخک آخرش گیرت میندازم و مجبورت میکنم اون سوتفاهمو بگی تا نمردم از فضولی یهو خندم گرفت...
    ملخکمو دیدم...

    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون بابت تبریک . انشالله که مبارک باشه :) 
    نونو !؟ من که دیگه از عالم ملخک بودن در اومدم :) نه ؟؟؟ 
    آوای مهربون ِ من...
    آوای دوست داشتنی...
    مرسی برای اینهمه حس خوبی که به رادیو داری...
    مرسی که اینقدر بی منت مهربونی میدی، انرژی میدی :)

    امیدوارم همیشه حال دلت خوب باشه و دیگه بابت چیزی غمگین نشی :* :)
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام بانوچه ی عزیز 
    خواهش میکنم . من هر چی نوشتم حس ِ واقعیم بوده . من باید از شماها تشکر کنم که بودنتون بهونه ای شد برای موندنم . واقعا ممنون. 
    ممنون عزیز دلم
    هم بابت کامنتت
    هم پستت :)
    پاسخ ** آوا ** :
    خواهش میکنم :)
  • رادیو بلاگی ها
  • آوا... :)
    همه کلمات رو حس کردیم
    رادیو برای این اومد تا بگه آهای کم نیارینا، قلمتونو زمین نذارید و بنویسین هر چی دلتون میگه...
    خوشحالیم این اتفاق افتاد
    قلمت سبز دوست عزیز :)
    ممنون بابت حرفات
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست جان . مرسی از حضورتون . هر چه گفتم عین واقعیت بوده . انشالله که همیشه فعالتر از قبل باشین . من هم تا بتونم مخاطب اخبارتون خواهم بود . چون ازش لذت میبرم . ضمن اینکه تو دایره ی مراوداتتون بلاگرهای خوش ذوقی پیدا کردم . شاید خاموشی بخونمشون ولی همیشه از قلمشون لذت میبرم . در واقع این جمع دوست داشتنی دوستان خوش ذوق خوبیُ بهمون معرفی کردن . 
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام دوست عزیز انشاالله همیشه موفق و موید باشی و سختیها تموم شه و روزهای خوب زندگیت از نو طلوع کنه راستی چه جوری میشه عضو رایو بلاگیها شد ممنونم اگه راهنمایی کنی
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست عزیز . 
    عضو رادیوبلاگیها شدن دو روش داره . اگه میخوای مثل من صرفا فقط یک شنونده ی همیشه همراه باشی کافیه تا لینکشونُ تو وبلاگهای دنبال کننده ت ثبت کنی و هر زمانی به روز رسانی کردن مطلع شی . اما اگه منظورت از عضو شدن این ِ که باهاشون همکاری داشته باشی اونُ من بی خبرم . ولی فکر کنم ازشون بپرسی راهنماییت میکنن که باید چیکار کنی و چطور عضو فعالشون بشی . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">