MeLoDiC

کابوس ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

کابوس ...

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ

* بـعد از تست بیش از 20 عطر ، این 5 تا رو انتخاب کردم . و جالبش این ِ هنوز سر درد ناشی از استنشاق این خوشبوها کاملا رفع نشده :) سعی کردم به نوعی تا حدی سانسورش کنم و فکر کنم خیلی زیاد موفق بودم . نه ؟ 

** آدمها یه وقتایی بهم میریزن . مثل امروز ِ من ! امروزی که برای نشنیده شدن هق هق ِ گریه هام سرمُ داخل بالش فرو کردم ... درد من هم چیزی نبود جز دلتنگی ِ عذاب آوری که وقتی به خونه برگشتم و برای استراحت به اتاقم پناه آوردم یهویی خیمه زد روی تمام ِ لحظاتم  و انقدر دلمُ بالا و پایین کرد تا اشک به چشمم آورد . در نهایت تمام ِ حال درونمُ در یک جمله توی اینستام ثبت کردم . 

" میگویی : شعرهایت غمگینند ! عزیزم ! زنی که آبستن اندوه است ، هرگز شادی نمی زاید! ( نسرین وثوقی ) " 

و به دنبال ثبت این پست نظر مامان مهربونم بود که دلمُ خون کرد " دختر خوشگلم نبینم از غصه حرف بزنی . دلم درد میگیره " و من چقدر خودخواهانه عزیزانمُ درگیر حال خراب خودم کردم ! حتی ظالمانه مامانمُ غمگین کردم :( . چقدر سخته آدم بخواد یه نقاب به چهره ش بزنه تا دیگران نرنجند و باز هم چقدر سخته که ببینی حال دلت ،  عزیزتریناتُ نگران می کنه و رنجور ... اونم دل ِ مادر . مادری که هر روز بارها و بارها میگه دلش هواتُ کرده . اونوقت ببینه دخترش ازش دوره و تا حدی غمگین . حتی نمی تونم خودمُ جای خودش بزارم ... 

+ خلاصه ی کلام این روزها و شبهای سرد و یخبندان حتی جیب های پالتو قادر نیستن دستهامُ گرم کنن :) این خیلی حرفه ها . خیلی . قدر داشته هاتونُ بدونین ...  

  • پنجشنبه ۹۵/۰۹/۰۴
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

چه خوب بود
پاسخ ** آوا ** :
کدوم بخشش خوب بود ؟
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام بیشتر نوشته هات و خوندم خیلی صمیمی و زیبا می نویسی تو تنهاییات و بودم و با تو تنها بودن رو حس کردم و تو تعطیلاتی که قبل از رفتن به تعطیلات هزار جور برنامه براش میریزی و بعدش هیچ و پوچ میشن تو سفرهات تو عروسی نونو تولد یاس و مانی وووو 
    خوشحالم که با تو هستم
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست عزیز . ممنون از همراهیتون . بابت وقتی که برای خوندن مطالبم گذاشتین از شما ممنونم . 
    منم از حضورتون خوشحالم 
  • نــاریــن عـآبی :)
  • من بو عطر بهم میخوره عطسم میگیره بد :دی حساسیت دارم وحشتناک
    پاسخ ** آوا ** :
    منم حساسیت دارم ولی خب دوست دارم یه وقتایی ازش استفاده کنم . 
    مشکل من با پستات اینه که خوب میفهممشون...این حسای لعنتی یه عمره برام اشناست..همیشه یه گوشه از قلبم کنده شده بود...لعنتی این حسا همیشه اشکیم میکنه...
    پاسخ ** آوا ** :
    شرمنده م بابت اینکه نوشته هات اذیتت میکنه نونوی عزیزم . 
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام عزیزم از امروز من همراهتم
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام . خوش اومدی :) 
    دعا می کنم که بزودی وصال به بهترین و زیباترین شکل ممکن برات اتفاق بیفته
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام بهار عزیزم .تعطیلات اینجا بودن . همه چیز داشت خوب میرفت ولی خب یه سری از اتفاقهای ناخوشایند بخش زیادی از این زمانُ دستخوش ناهنجاریها کرد . 

    سلام عزیزم.

    +بسیار توو سانسور کردن موفقی اصلا ی چیزی من از این بیرون دارم میبینم ک یحتمل خودت ندیدی (:

     

    ++ .......... سکوت و باقی در دم گوشی های گاه و بی گاه منُ اوای همیشه همراه

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام عزیزم . اگه تو چشمات شفاف سازی دارن اون دیگه تقصیر من نیست کتایون . من چشمام ضعیفه ننه جون . ازم ایراد نگیر پیر شدم دیگه :) 
    آوای خوبم... دلتنگی خیلی عذاب آوره... ولی باعث میشه که وقتی درد دوری به سر اومد قدر این عزیزان رو بدونیم و چه نعمتیه این قدر دونستن...

    پاسخ ** آوا ** :
    :) پیش تو روم نمیشه از دلتنگی چیزی بگم عزیزم . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">