MeLoDiC

خلاصه دیشب اعتراف کردیم :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خلاصه دیشب اعتراف کردیم :)

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

این پست مربوط به یک سال و نیم قبل میشه :) [کلیک]

 

بنده دیشب رو به روی همکار عزیز ( مسئول شیفتمون) قرار گرفتم و بسان ِ یک مَرد اعتراف کردم اوایل چقدر دوسش نداشتم :) ازش حلالیت خواستم و بابت قضاوت عجولانه م ازش عذر خواهی کردم . ایشون هم اعتراف کرد که متاسفانه سطح برخورد اجتماعیشون در برابر افراد نا آشنا خیلی پایینه و همیشه در برخورد اول طرف مقابل رو از خودشون می رنجونن . یه جورایی همدیگه رو به خوبی درک کردیم .

آخرش پرسید الانم همون حس رو به من داری ؟ گفتم الان که شدیدا دوستت دارم ... واقعا هم همینطوره . خیلی وقته که تو دلم اخلاق و منش و مخصوصا حس مسئولیت پذیریش در قبال کارش رو تحسین میکنم . خوشحالم که تونستم بعده این همه وقت حرفم رو بهش بزنم . واقعا بیخ گلوم گیر کرده بود و ناگفته نمونه بابت قضاوتم عذاب وجدان هم داشتم :) 

+ عکس بی مناسبت ثبت شد . مربوط به بارش برفه هفته ی قبله :) 

  • شنبه ۹۵/۱۱/۳۰
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

منم تو دانشگاه چون خیلی جدی و اخمو بودم همه فکر میکردن بداخلافم. یکی از دوستام موقع فارغ التحصیلی یهو گفت: خداییش روز اول اگه تو سر حرفو باز نمیگردی من نمیومدم طرفت با اون اخمت. ولی الان موندم چجوری دل بکنم فارغ التحصیل بشم برم؟ احساسی بسیاااااار غرور آمیز در دلمان قیلی بیلی کرد که نامرد یهو گفت زن داداشم میشی؟ یادمه رفته بود رو درخت توت که نکشمش منم تا ظهر نشستم بیاد پایین. اونم هی توت مینداخت رو سرم. عجب تجدید خاطره ای کرد این پستت. 
پاسخ ** آوا ** :
شما که عزیزه دلی . اخمو هم باشی باز عزیزه دلی . حالا زن داداشش شدی یا نه ؟ :))))) 

سلام اوا جان.

خوبی؟ ممنونم از تبریکت.

اینُ 700 خرید بابام. ک البته 750 بود، تخفیف گرفتم چون آشنا بود .

 

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. مبارکت باشه. مرسی که جواب دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">