MeLoDiC

برو اخلاقتُ درست کرد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

برو اخلاقتُ درست کرد ...

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ

* این ایامی که من عصرکار و صبح کار بودم هر زمانی که خانم " ب " مسئول شیفت شبکاری فعلیمُ میدیدم مثل یه جور ضد حال بود . هر بار بعد از دو سه مرتبه سلام کردن خلاصه یک مرتبه زبانشُ به زحمت باز میکرد و یه جواب سلام فوق فوق ِ آروم میداد طوری که کلا ازش بدم اومده بود . حتی یه روز به یکی از همکارام گفتم خانم "ب" برخوردش خیلی بده و اصلا ازش خوشم نمیاد . تا زد دست بر قضا برای شب کاریام با همین گروه افتادم . از وقتی شب کار شدم خنده هاشُ دیدم . جدیت و مسئولیت پذیری ِ کاریشُ دیدم . همکاری عالیشُ و عدالت کاریشُ دیدم و خیلی محسنات دیگه ... با اینکه الان خیلی خیلی دوسش دارم ولی با بودنش در شیفت بی نهایت احساس آرامش میکنم ولی مطمئنم یه روزی حتما بهش میگم که اولین بار و چند بار بعدش چه حس بدی از برخوردش پیدا کردم . حتما ازش میخوام تو برخوردهای اولیه ش با دیگران تجدید نظری کنه تا موجب حس نفرت دیگران نشه . 

تازه با اون لبخندش خیلی زیباتر هم میشه تا با اون اخمها و سگرمه هاش ... 

** چند وقت پیش یه پستی در مورد یکی از دبیران دوران تحصیلم گذاشتم با این مضمون که خانم تا قبل از ازدواج خیلی بد قلق و بد اخلاق بود ولی بعد از ازدواج از این رو به اون رو شد. خانم "ب" هم نمونه ی بارزی از همون مورد مشابه هست . بر فرض به هر دلیلی سن ازدواج در فرد بالا بره ! ولی این دلیل نمیشه که باعث تلخی در رفتار بشه . بد میگم !؟!؟!؟ 

از این به بعد بر حسب نیاز پستهای رمز دار هم میزارم :) 


  • پنجشنبه ۹۴/۰۶/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

سلام خانم :)

اگه رمزی شد منم میخوام ها ! :دی
پاسخ ** آوا ** :
وای الاااااااااااااااااانووووور گمت کرده بودم . چقدر ذوق کردم اومدی . 
چشم عزیزم رمزی شدم حتما خبرت میکنم . مرسی که اومدی 

ُلام عزیزم

دیر اومدم بببخشید


خوبی اوا جان

روز کارمند رو با تاخیر ب تو و اقا محمد تبریک میگم عزیزم

انشالله موفق باشید و تندرست


+حرفت خیلی درسته. خیلی

پاسخ ** آوا ** :
خواهش میکنم خانمی  . اتفاقا خیلی خوشحالم که اومدی . دلتنگت بودم و بودنت بهم روحیه میده . 
فدایی داری عزیزمممممممممممممممممممممممم 
+ :************
آوا شاید تو بگی من تنها نیستم
ولی در عممممق این همه شلوغی و دوست داشتنم از جانب دورو بری ها، ولی بازم دلم گرفته و تنگه یه چیزه

راه نفس کشیدن گاهی سخت میشه
اون زمان
زمانیه ک اوج دلتنگیه منه.
پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون قشنگم . من نمیگم تو تنها نیستی ولی همیشه هر کسی در ناخوداگاهش خودش رو پر دردترین می دونه . مثلا همین من ! حس میکنم از من تنهاتر کسی نیست . میفهمی منظورمُ ؟؟؟ ضمنا اونیکه لایق باشه یافتی دلتنگش شو . نیافتی بهش فکر نکن . دیگه خودت می دونی کتایونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">