MeLoDiC

تولدت مبارک ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تولدت مبارک ...

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 

* آقا سوء تفاهم نشه یه وقت . به جان عزیزی که تو باشی " مخاطب ِ خاص " فحش نیست :) گفتم که واسه من یعنی یکی سوای از همه . 

حتی شاعر در وصفش میگه " آهای مخاطب خاص ، دلم یهو تو رو خواست / برای این دل من ، نذاشتی هوش و حواس ...زبان درازی " خلاصه که بدجوری عاشقتم بوسه

** روشنای عزیز تولدت مبارک باشه . الهی که تولد صد و بیست سالگیت رو جشن بگیری اونم در کنار عزیزانت . گل پسر عزیزمُ ببوس ...

 یاد ِ حرف نوریه ی عزیزم افتادم که میگفت شماها کلک زدین با هم سِت کردین :)))) چقدر دلم براتون تنگ شده . 

خلاصه که تبریک ما رو هم پذیرا باش دختر مشهدی :*********** 

  • سه شنبه ۹۴/۱۱/۲۷
  • ** آوا **

نظرات  (۱۵)

سلام. امشب شب تولد کسیه که برای من خیلی عزیزه. کسی که خودش نفهمید چقد برام مهمه. بخاطر غروری که داشت پا روی دل و احساسش گذاشت و رفت تا ثابت کنه کسی که محتاج این رابطه هست منم نه اون.
هرسال روز تولد خودم شاید برام عادی باشه ولی شب تولد اون که میشه پروفایل تلگرامم عوض میکنم و یه عکس تولدت مبارک میزارم. امسالم عکسی که ابتدای وبلاگ شماست انتخاب کردم و با یه آهنگ غمگین بازم حسی برام تازه شد که ساعت ها باهاش اشک ریختم. اگه دوست داشتید اون آهنگ دانلودش کنید و گوش بدید. اینم اسم آهنگه: تو که نیستی پیشم....
جالب این بود که تولد من و اون یک ماه فاصله داشت. اون 28 آذر بود من 28 آبان. و دردناک ترین قسمت حرفام اینجاست که جدایی من و اون، کادوی تولد من بود. یعنی روز تولدم جدایشو بهم هدیه داد. مثل همیشه با خاطراتش اشک ریختم ببخشید پرحرفی کردم. تولدت مبارک مخاطب خاص
پاسخ ** آوا ** :
سلام جناب احسان . بابت مطلبی که نوشتین متاثر شدم . نمی دونم چی باید بگم . ولی امیدوارم که در زندگیتون خوشبخت باشین . 

هاااااا یادم اومد. اونکه نیمه تموم موند خواهر. خودت زدی زیرش. یادت رفته؟ وگرنه من همون اول گفته بودم بعدا افسوس میخوری. حالا منکه تو کوزه راحتم ولی تو میتونی عشق منو تحمل کنی......یه عالمه شکلک خندهههههه..بعدشم فرررررررراااااار.....
پاسخ ** آوا ** :
من وقتی زدم زیرش که دیدم الکی داری ناز و نیاز میکنی . وقتی که دیدم یکی عاشقمه و من دارم ناز تو رو میکشم . خب رفتم پی عشق خودم . تازه تو دنبال خونه و ماشین و این چیزا بودی در عوضش یکی بود که همه چیزشُ بنامم زد . دلشُ . وای روشنا به یقین این لحظه من دقیقا در این فکرم که ایکاش اینجا شکلک داشت :))))))))))))))))) اصلنم افسوس نمی خورم :))))))))) من مثل تو فرار نمی کنم . اتفاقا همچین اینجا ایستادم ببینم دیگه حرفت چیه :)))))))))))))))) تنهام نیستم . یکی پشتم هست که عاشقمه و عاشقشم :)))))))))

کدوم پیشنهادو میگی؟؟؟؟

هاااااا میدونیییییی چرا وقتی دیدیم آرووووم شدی؟ چون من اسمم دیازپامه...روشنا صدام میکنن. نخخخخند...

پاسخ ** آوا ** :
وقتیکه تو یادت نیست خب یعنی پیشنهادش هم کشکی بوده دیگه :-)))))
اره والله دیازپام بودی ، هستی، خواهی بود .  دوست دارم بخندم 😆😆😆😆

سلام عزیزم. هیچ زحمتی نبود. به عشق دیدن روی ماهت بود.

وای....داداش میخواد بُکشه ما رو ..آوااااا...گووووشمونو میخواد بِبُره داداش.

بذار قبل از مرگم یه اعترافی بکنم. آقا یزدان مهربان کلی از خوبیهات گفته بودن. ولی من اون خوبی ها رو که از رو قیافه نمی تونستم تشخیص بدم. یکم از مشخصات ظاهریت بهم گفتن. ولی آخههههه دادااااااااش....شبیه تیپ آوا...تو اون هتل..یعنی فقط یه نفر بووووود؟؟؟؟ ای بابا.... میگم اومد تو حیاط اصلا به چهره اش توجه نکردم. فوری رفتم سمتش و از دور به هم خندیدیم. بعدشم که با هم حرف زدیم حس کردم چقدر آشناست برام. حالا هییییی بیاین نقشه قتل منو بکشین. اصلا من رفتم وصیت نامه بنویسم. وبلاگمو کی میخواااااد؟؟؟؟ نمار قضاهامو می بخشم به داداش....پول و پله و ملک هم ندارم. روزه ها هم تو بگیر آوا جون. کوووو شکلکااااااااتتتتتتت....؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ ** آوا ** :
سلام روشناجان :-*****قربونت عزیزم دیدار شما یکی از ارزشمندترین رهاوردهای سفرم به مشهدالرضا(ع) بود ... خدارو هزاران بار شکر . 
اقا یزدان لطف  دارن. خودشون خوبن وگرنه من همچین تحفه ای نیستم. روشنا من تو لابی طبقه ی دوم که منتظر نشسته بودم همه ش میگفتم یعنی وقتی ببینمتون عکس العملمون چطور هستش . دلهره ی شیرینی داشتم. چون میدونستپ طرفین شدیدا ذوق داریم ولی دلهره ی اینکه برخورد اول چطور رخ بده موجود بود. ولی بمحض دیدنت انگار ارررروووومه ارووووم شدن دلهره رفت پی کار خودش . ولی فکر کنم تو هم پشیمون شدی که به پیشنهاد قبلیم جواب رد دادی و ناز کردی . حالا جات تو کوزه راحته ؟ شکلک لاموجود :-)))))

سلام آوای گلم. اومدم که یکبار دیگه اینجا هم از تو و همه دوستانم تشکر کنم. از کتایون عزیز هم تشکر میکنم خیلی خاص. فدای شما.

خوشحالم که روز تولدم تو خوشحال بودی آوا جون. اون روز همه آرزوم این بود که پیدات کنم و بگم بخند. خدا رو شکر اومدی و روز تولدمو شادتر کردی. دل منم آروم شد.

راستی آررره. یادمه از کمر درد نوریه.... چشای من بیشتر وقتا خسته است عزیزم. اصلا زحمتی بابت تو متحمل نشدم. پیریه دیگه... شکلک خنده هم نداری یکم به قیافه زارم بخندم.....

آوا جان ..خوبی. همون اندازه که آقا یزدان تایید کردن. داداش که کسی رو تایید کنن تمومه. 

فدای خانمی... 

پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم  خوبی ؟؟؟ شبت خوش . 
فدای تو عزیزم . چرا نباشم ؟؟؟ :) فدای دلت 

وای آره وقتی نوریه چشمامشُ می بست دلم ضعف میرفت . باور کن خیلی خجالت میکشیدم مخصوصا که شما بعد از کار اداری بدون استراحت زحمت کشیده بودی و وقت گذاشتی تا بیای دیدنم . بهر حال همیشه بابت این محبتتون ازتون ممنونم . اتفاقا منم همیشه خسته م :))))))))) مثلا دیروز ! صبح رفتم بیمارستان امروز صبح بعد از 23 ساعت برگشتم خونه . 25 ساعت بی خوابی مداوم . دقیقا گودی انداخته زیر چشمام . ولی خب چه میشه کرد . 
آقا یزدان همیشه به من لطف داشتن . خدارو شکر که تائید ایشون رو داشتی P: البته بگما ! داداش یزدان ِ شما در حال حاضر میخواد گوش ما دو نفرُ بِبُره بذاره کف دستمون :))))) فکر کنم الان دیگه به کل از اون تائید پشیمون باشه خخخخخخخخخخخ
آره والله این شکلک نداشتن من ملتُ گذاشته تو خماری :)))))))))))))))))))))) 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چی شد؟ چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     یعنی الان ما اینجا شدیم برگ چقندر دیگه اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چی با هم دل میدن و قلوه میگیرن......
    اره عزیزم سالهاست انگار همدیگه رو میشناسیم....
    اونوقت من بدبخت اونهمه شماره تلفن بدم و حرص بخورم گنم نشید و ایا بهم رسیدین .. اونها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تا من باشم دیگه واسطه دوستیتون نشم ببینم از این پس کی از سالهای قبل همدیگه رو میشناسه؟
    ای دوستانی که علم لدنّی و الهیت دارید خواهشت زودتر بهم بپیویندید... میخوام ببینم چند نفر همدیگه رو پیدا میکنن.. واقعا هر دوتون لوس تشریف دارید.............
     ع  ع   ع   ع  روشنا جان چقدر من بهت شکل و شمایل اوا جان رو ادرس دادم هان؟؟ حالا همشو گذاشتی بحساب هوش و ذکاوتت؟؟
    ای دست بی نمک.....
    ای دست بینمک....
    مگه دستم بهتون نرسه......چرا شکلک ندااااااری؟؟؟؟؟؟؟؟
    بای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام :))) 
    والله هیچ اتفاقی نیفتاده فقط خانمها همدست شدن . دیگه شیطون باید جلومون لنگ بندازه :))))))))))))))) 
    شما سرورید ! 
    اتفاقا دل میدیم دل میگیریم خخخخخخخ آقا مشکلیه ؟؟؟؟ :)))))))) 
    خب واقعیت همینه . تو برخورد اول خیلی صمیمی بودیم دقیقا انگاری که ساااااااااااااااااالهاست همُ می شناسیم و از هم دور مونده بودیم . مگه نه روشناجان ؟؟؟ اگه دروغ میگم بیا بگو دروغ ِ . تازه نوریه جان هم تائید میکنن حرفمُ . وای به روزی که خانمها دستشون تو ی ِ کاسه باشه . 
    ع ع ع ! پس بگوووووووووووو روشنا آدرس شکل و شمایل منُ داشته خب مشخصه با اون هیبت عمرا" دیگه کسی شبیه من پیدا نمی شد :هاهاهاهاهاها خودم مُردم از خنده 
    منم تا این لحظه فکر میکردم روشنا از وجناتمان مارو شناختن . پس بگوووووووو ادرس شکل و شمایل منُ داشته . داشتیم روشنا ؟ خداییش داشتیم ؟؟؟ مگه نیام مشهد . مگه نبینمت . حالا ببین دیگه ! 
    ولی از همه ی این شوخیها گذشته ! تو هر دوستی و رابطه ای یکی بانی میشه . یا طرفین و یا نفر سوم ! بهر حال یه عاملی منجر به شکل گیری دوستیها میشه و من واقعا خوشحالم که با دوستانی اشنا میشم که مورد تائید آقا یزدان هستن . چون مطمئنم میشه روی دوستی با این عزیزان تا عمر دارم حساب کنم . الان یعنی من قصدم حساب باز کردن ِ ؟؟؟ خخخخ 
    جونتون سلامت باشه آقا یزدان . 
    فعلا هر کدوم در یک جهت جغرافیایی ایران هستیم . مگر اینکه عمو گجت دستش به ماها برسه :)))))))))) 
    شکلک هم نداریم . آقا زورموووووووون زیاده ! 

    سلام

    الان مدت زیادیه ک کتایون خانم همیشه اخرین نفره (((((((:

     

    تولدش رو تبریک میگم

     

    البته در وب شادی جان تبریک خودمو ثبت کردم

    ولی خب ، اینجا هم باید اول میشدم

     

    + تولدش هزاران بار مبارک باشه. عمر باعزتی براش ارزو دارم در کنار همسر و پسری نازش

     

    از تو هم ممنونم ب خاطر ثبت یک پُست به جهت زادوروز این دوست عزیز

     

     

    ی دونه ای

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام کتایون چشم روشن من . الهی فدات شم تو دیگه پیش من نگو که اخرین نفری . خودت که میدونی جات کجاست کتایون ؟! 
    مرسی از حضورت . بله روشناجون دوست مشترک ماهاست که شدیدا خانم خوش رو و مهربونیه . الهی امین برای دعاهایی که در حقش داشتی . 
    فدای تو کتایون جان :**************
    از صبح تا حالا کلی تو وبت چرخ زدم
    حتی اون پستی که مریم رو توش دیده بودی و اولین حدس شوهرت من بودم رو دوباره خوندم...
    دیگه گمت نمی کنم
    پاسخ ** آوا ** :
    اره والله تا بهش گفتم قراره یه دوست رو ببینم گفت " ندا " ؟؟؟؟ :)))))))) 
    بله عزیزم شما همیشه به من لطف داشتی عزیزم . از لاله م ممنونم که پیاممُ بهت رسوند . 
    از بعد از ظهر همش اینجام
    تا دیدم داری نظرا رو تایید میکنی کلی ذوق کردم
    اره مهربونم یادمه:)
    ولی مجازی بودن اونم برای کسانی همیشه تو قلبمن، دیگه بسه
    بذار واقعی باشم:)
    پاسخ ** آوا ** :
    الهی قربونت شم . اگه میدونستم زودتر تائید میکردم ولی خب دیشب شب کار بودم و امروز درد بدی توی جسمم بود که حسابی حالمُ جا اورد :( شرمنده که انقدر منتظر موندی . 
    بابا مجازی چیه ؟! شماها از واقعی هم واقعی ترین عزیزم 
    آره عزیزدلم...
    یک ساله که رفتم سر زندگیم...
    خودمو همسر هم خوبیم الحمدلله...
    سال سختی بود ولی خوب بود خدا رو شکر
    یاس عزیزم چطوره?
    همسرت خوبه?
    من چقدررررر دلم واسه حرفای اینجامون تنگه خب
    پاسخ ** آوا ** :
    وای عزیزم نمی دونستم هستی انتظارشُ نداشتم به این زودی باز نظری بنامت ثبت شه . یادته می گفتم صدا کردنت به اسم اصلیت سختمه ؟ خب الان من چیکارت کنم ؟؟؟؟؟؟ خودت بگو ... :**************** 
    خدارو شکر که خوبین . منم طی این یکسال زندگیم بالا و پایین زیادی داشته ولی شکر خدا که داره میگذره . یاس و باباش هم خوبن . امیدوارم که خوش باشی نغمه ی عزیزم :****************
    سلام
    بازم تولدت مبارک روشی جون، منم همون آرزوی آوا جونو دارم.
    قربون آوا جون، ممنون که با وجود شلوغی زندگیت، به یاد دوستانت هستی و غافلگیر میکنی.
    من فدات دربست.  😘😘😘😘😘😘 🙋🙋🙋🙋🙋🙋
    پاسخ ** آوا ** :
    سلامممم نوریه ی عزیزم . خانم چشمم به حضورت روشن شد . حوریه جان چطوره ؟ از طرفم ببوسش . تولدی که گذشت رو هم بهش تبریک بگو . الهی که عروسش کنی و خوشبختیشُ ببینی . 
    خلاصه تولد روشنا هم واسه من کلی خوشحالی به همراه داشت . بودنتُ شاکرم و شدیدا دلتنگ . گلی که آورده بودی از مشهد اوردم ، تو هواپیما همه چپکی به گلی که در حال وا رفتن بود نگاه میکردن ولی خب اوردمش و خشکش کردم . البته اینم بگم که گل خشک شده ت الان لابه لای دسته گلایی که برای خواهرشوهر ( واسه خواستگاری و بله برون و روز عقد ) اوردن جا خوش کرده ولی بهر حال دارمش و هر وقت اون گلهای خشکُ می بینم یاد محبت بی حد و اندازه ی شما دو نفر میفتم . 
    جالبه...
    سلام
    منم تولد ابجیم رو تبریک میگم.دست گلت درد نکنه اوا جان
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام شادی جان :************ 
    خواهش میکنم . کاری نکردم خب تولد روشنای عزیزمون رو باید تبریک گفت . از بس که دوست خوب و دوست داشتنی هست . 
    ابجی یه چیزی ازت میخوام ولی نه نباید بگی وگرنه نه من نه تو . تو اسمس برات میگم درخواستمُ 

  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    به به چه خوب و عالی" اینجام تولد داریم مررررررررسی" خوشبحال اون خاص مخصوصا که اون بیت آخریه... اخخخخخ شکلک نداشتن اینجا باعث میشه مجددا بکشونمت بلاگفا ببین کی گفتما"؟.................................................. تشکر ازت اوا جان...
    روشنای عزیز اینجام تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک.. این نقطه هام همش گل قبوله؟................................................
    ...................................
    ....................
    .............
    .......
    ...
    ..
    .
    پاسخ ** آوا ** :
    سلااام آقا یزدان . خوبین ؟ خوش اومدین . بله تولد روشناجون مبارک باشه . هر چند تولد ادمها همه ی اون روزهایی هست که خوشبختی رو حس کنه و از زندگیش لذت ببره که همین لحظه برای تک تک دوستان ارزوی خوشی های بی حد و اندازه در زندگیشون رو دارم تا هر روزشون مملو از شادی و سُرور باشه که این مهم ترین ِ . 
    دیگه اون خاص هم سهم من تو زندگیم ِ دیگه . خدارو شکر بابت بودنش . و بقول دیالوگی از پل چوبی ! عشق یعنی حالت خوب باشه . شکر خدا منم به لطفش حالم خوبه . 
    خخخخخخخخخخخخخخخخ ! یه چیزی بگم ؟؟؟ اتفاقا اگه یک دلیل دیگه م باشه که بخواد منُ به بلاگفا برگردونه اون کد قالبی هست که شادی جون زحمتشُ کشیده بود و هنوزم دارمش ....:( البته نبود شکلکها هم در نوع ِ خودش معظلیه ولی خب هر باری که وبمُ باز میکنم سردی قالبم حالمُ بدجوری میگیره . ولی چه کنم که بلاگفا هم حالمُ  گرفته و هنوز که هنوزه دلم باهاش صاف نشده . بابت گلهاتون هم ازتون ممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممم . اینارم میذارم کنار گل قشنگی که نوریه برام اورد :)))
     

    این گلها هم تقدیم شما :) 
    سلام عزیزدلم
    خوبی?
    من تازه رسیدم اینجا:(
    پاسخ ** آوا ** :
    سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم . خیلی خوش اومدی گلم :*******************

    آخخخخ آوای من. فدای تو بشم. امسال چه سال خوبیه. چقدر خوشحالم. هر سال یکی به جمع دوستام اضافه میشه و من چقدر خوشبختم.

    دل منم واست تنگ شده عزیز. از روزی که اومدی مشهد همش دوس دارم دوباره بیای. اخی آررره. یادته نوریه میگفت شما دوتا بنفش پوشیدین هر دوتاتونم با رنگ مبل ها سِت کردین؟ چقدر تو انتخاب رنگ تفاهم داریم آواجون. یادمه قبل اومدنت داداش یزدان کلی ازت تعریف کرد. اونقدر از خوبیهات گفت که وقتی اومدی تو حیاط هتل از دور که دیدمت بدون اینکه بپرسم آوا شمایی؟ اومدم بغلت. انگار سالهاست میشناختمت. دعا میکنم بازم بیای. و دعا میکنم منم باز بیام به شهر شما. ممنون بابت این پست قشنگت. محبت داری و ....دوست دارم آوا جون.

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام روشنای عزیزم . خوبی ؟ منم از این اتفاق و اشنایی کلی خوشوقتم و خدا رو شاکرم بابت دلخوشی های دلم . 
    هووووم اگه میدونستم انقدر مشتاقی اصلا همونجا می موندم :))))))))))))))))))))) 
    اره اتفاقا تا عکسها رو می بینم که دو نفری کنار هم گرفتیم رنگ بنفشُ که می بینم یاد تیکه های نوریه میفتم :)))))))))) آخه خیلی بامزه میگفت :**** باور میکنی وقتی یاد اونروز میفتم که با چه درد کمری سختی نشستن رو تحمل میکرد دلم میگیره که اینهمه به زحمت انداختمش !!!! حالا خستگی چشمای تو هم بماند . خلاصه که جفتتون منُ شرمنده کردین و واقعا مفتخرم از دوستی ِ با شماها . اقا یزدان همیشه به من لطف بیکران داشتن . ایکاش واقعا تااون اندازه که ایشون تائید کردن واقعا خوب باشم :) خدا بهشون سلامتی بده  
    اره منم تا دیدمت نیشم باز شد :)))) منم دقیقا حس میکردم سالهاست که می شناسمت . باز هم تولدت مبارک باشه روشنای عزیزم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">