MeLoDiC

مخاطب ِ خاص ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

مخاطب ِ خاص ...

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

 

مرگ، یک بار رخ نمی‌دهد

 زیرا همه‌یِ ما هر روز چند بار می‌میریم.

 هر بار که با آرزوها...
 علایق وُ پیـوندهایِ خود
 وِداع می‌کنیم،
 می‌میریم...
+ متن بالا کپی ! 
* مـن دیشب مُردم . وقتی حرفام شنیده نشد ! وقتی من چیزی گفتم و چیزه دیگه ای برداشت شد ! آره من تمام دردهامُ تمام حرفامُ مثل تیری که به چله ی کمان نشسته باشه غلاف کردم تا زمانی که خودت بودی رهاشون کنم . نه از سر مسمومیت ِ ذهن ... نه از سر نفاق و دشمنی ... فقط و فقط بابت اینکه جز خودت گوش ِ محرمی نیست ... و ندارم ... 
من در مورد دیگران آدم ِ صبوری هستم ولی در مورد خودم ، در مورد غمها و دردهام ذره ای صبوری ندارم . برعکس شدیدا شکننده و حساسم و تو اینُ به خوبی می دونی ... 
مخاطب ِ خاصی که نمی دونم به اینجا میای و این حرفهارو می خونی یا نه ! برای من " خاص " یعنی یکی سوای از همه . 
و دقیقا مطمئنم که تک تک حرفامُ می فهمی ... 

** از دوستانی که روز پرستارُ بهم تبریک گفتن نهایت تشکرُ دارم . من هبچ وقت لایق این همه لطف و محبت شمایی که بی منت مهر و محبت نثارم کردین نبودن و نیستم . 
کتایون جان روز تو هم مبارک ... 

  • شنبه ۹۴/۱۱/۲۴
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

شکسته نفسی نکن دیگه خواهر، شما فرشته های صبور و مهربون و سرشار از صداقت و صفا بیش از اونچه که تصورشو کنی ارزش و شایستگی دارین، وگرنه خداوند بهشت رو حوالتون نمیکرد که سپیدپوشان دردآشنا!     🌺🌷🌹🌼🌸
پاسخ ** آوا ** :
شما به من لطف دارین عزیزمممممممممم . نمی تونم کتمان کنم که پرستار بودن خودش لطف و رحمت الهی ِ انشالله که پرستار ِ از نوع ِ خوبش باشم . چون دعای بیمارانُ به هر نوع تقدیری ترجیح میدم . مرسی از بودنت نوریه جان . میام وبلاگت حتما :********************* 
عزیزدلم...
چقدر تو کلماتت درد بود...
دلم می خواد همه این دردا رو از کلماتت بگیرم...
چقدر دلم برای بغل گرفتن های مجازیمون تنگه...
پاسخ ** آوا ** :
بی خیال اون نوشته ها  . از خودت برام بگو . همسرت خوبه ؟ رفتین سر زندگیتون ؟ راضی هستی ؟ 

باز هم این روز رو بهت تبریک میگم گلم

و دستای مداواگرت رو میبوسم

روزت مبارک سوپروایزر عزیز من

تو میدونی ک چقدر برام مهم و ارزشمندی

 و غمت، منو هم  ناراحت میکنه

 

 

+بابت تبریکت ممنونم گلم/ (: مرسی

پاسخ ** آوا ** :
ممنون کتایون عزیزم . منم بهت تبریک میگم . انشالله که خدا به همه ی پرستارها و خدمتکاران ِ به خلق نیروی مضاعف بده تا بهتر بتونیم بهشون خدمت کنیم . خدا ازمون راضی باشه . 
نگرانم نباش کتایون . حالا خوبم . 

سلام ب اوای عزیزم

ادمی تا ی جایی از زندگیش  شده حتی با شعار و تلقین ک صبوره و مقاوم، پیش میره

ولی دیگه ی جاهایی هیچ جوره چیزی نمیتونه اونو سرپا نگه داره

عزیزم

باور میکنم حالت رو

میفهمم کم اوردنت رو

 

سرتو بگیر بالا

همین الان

همیییین الان

دستتو دراز کن ب سوی خودش

چشاتو ببند

بگو خودت "باید" چاره ای برای این مشکل من بیاندیشی

 

همین

بگو و مطمئن باش ک تمامه همه چیز

پاسخ ** آوا ** :
ممنون از اینکه حواست به من هست عزیزم . آدم گاهی تنها به بودن یک نفر کنار خودش نیاز داره . اون یک نفر که باشه انگار همه چی حله . اینُ تو به خوبی درک میکنی کتایون . 

میلاد حضرت زینب و روز پرستارو بهت تبریک میگم خانم پرستار مهربون و دلسوز.

غمگین نباشی آوا جون.

پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم . منم میلاد بانوی اسلام رو به شما تبریک میگم و ازت ممنونم بابت لطف و مهربونیت و تبریک روز ِ پرستار ... 
شکر خدا خوبم روشنا جان . بازپرس ویژه ی 007 :))))) 
امروز که دارم از تنبلی در میام و نظراتُ تایید میکنم تولدته عزیزم . باز هم بهت تبریک میگم . انشالله که همیشه سلامت باشی گلم . می بوسمت . 
سلام عزیزم
روزت مبارک امیدوارم بهترینها در انتظارت باشه
پاسخ ** آوا ** :
سلام اناهیتای عزیزم . ممنون بابت تبریکت . خوب میری و هر از گاهی میای و اعلام وجود می کنی . اینطوری حداقل منم از بودنت خوشحال میشم . ممنون . 
مبارک باشه گلم
پاسخ ** آوا ** :
ممنون شادی عزیزم :************ مرسی از حضور همیشگیت شادی ِ دل 
تنها پرستاری که تو دنیای مجازی میشناسم تو هستی. روزت مبارک و امیدوارم بواسطه ی خوبی هات و صبرت و دعای خیر مریض ها زندگیت لبریز از آرامش باشه :*
پاسخ ** آوا ** :
ممنون خاتون عزیزم . مرسی که بیادم بودی . باور کن برای من یکی رضایت بیمارها و خدا از همه راضی کننده تره . شکر خدا وجدانم در رابطه با شغلم در آرامشِ کامل ِ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">