MeLoDiC

آری ، آغاز دوست داشتن است ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

آری ، آغاز دوست داشتن است ...

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ


گر چه پایان راه ناپیداست 

من به پایان نمی اندیشم 

که همین دوست داشتن ، زیباست .... 


نوزدهمین سالروز یکی شدنمان مبارک :)

  • سه شنبه ۹۴/۱۱/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۱۱)

سلام، شب بخیر و خیلی خیلی خداقوت؛
هرچند چند روز گذشت و متوجه شدم ولی قضای ابراز شادیمو که میشه بجا بیارم بخصوص که همسر خوب و شایستت رو هم میشناسم.


آوای عزیز و همسر محترم
نوزدهمین سالگرد ازدواج سبزتون
مبارک باشه

انشاالله که صدوبیستمین سالگرد ازدواجتونو جشن بگیرین 🌹🌺🌹

پاسخ ** آوا ** :
سلام نوریه ی مهربونم . فدای شما خانمی . 
خواهش میکنم عزیزم . لطف دوستان هر زمانی شامل حالمون بشه شکرگزاریم و خوشحال . 
مرسی بابت تبریکتون :***************
یادم بود که سالگردتون با تولدم نزدبکه:)
مبارکتون باشه عزیزدلم
پاسخ ** آوا ** :
قربونت عزیزم :*********
سلام عزیزم. خوبی؟ سالگرد ازدواجتون مباررررررک. الهی که همیشه عاشق باشین و شاد. خیلی وقتا ما در کنار هم هستیم همدیگه رو عاشقانه دوست داریم اما حرف هامون ممکنه با توجه به دنیامون، فرهنگمون، سلیقه مون و جنسیتمون در عین یکی بودن متفاوت برداشت بشه.امیدوارم توی زندگی مشترک به درک تفاوت دنیا، سلیقه و عادات هم رسیده باشین و اعتماد... همیشه حرف اول رو بزنه. اعتماد و باور لازمه عشقه. برات بهترین ها رو آرزو دارم عزیزم. از طرف من به همسر گرامی هم تبریک بگو. ببخش دیر اومدم چند بار اومدم اما نمی تونستم کامنت بذارم. امروز این مشکل حل شد خدا روشکر. یاس عزیز رو ببوس.
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم . خوبی ؟ اره بیست و یکم بهمن هم سالروز ازدواجمه و هم سالروز جشن فارغ التحصیلی دوران دانشگاه که برام خاطرات ِ خاصی به همراه داشته . 
حرفاتُ دوست داشتم . انشالله که همینطوره . شما ببخش که وبلاگم خره :))))) 
سلام اوای عزیزم.مبارک باشد این سالروز و همه ی سالروزهای اینده
امیدوارم حس خوشبختی همیشه در وجودت پایدار باشه
شهرمان بسیار برایت دلتنگ است.میبوسمت
پاسخ ** آوا ** :
سلام بانو خوبی مریم جان؟ خونواده چطورن؟ ممنون از اینکه بیادم بودی عزیزم  دورادور میبوسمت 
هزاران بار تبریک بانو ،انشالله صدسال با دل خوش در کنار هم باشید و باهم پیر شین عزیز دلم آوای مهربونم
پاسخ ** آوا ** :
ممنون فاطمه جان
تبریک فراووووووووون ^____^
پاسخ ** آوا ** :
مرسی توکا جان 
سلام گلم
مبارک باشه انشاالله...سالهای متمادی در کنار هم شاد و خوشبخت

پاسخ ** آوا ** :
ممنون شادی عزیزم 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    دلم میخواد یه شعر مخصوص بسرایم بجای کامنتم نظرت چیه؟ شرطش اینه خودتم پاسخش رو با شعر بگی.. موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام :-) خوبین؟ 
    وای ترسیدمممممممم جراتشو ندارم ولی خب از اینکه نظرتون رو بدونم این ریسک رو میکنم. بفرمایین ....
    اوای عزیز ما چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ ** آوا ** :
    نمیدونم کتایون .... 
    عشقتون پایدار :)
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون از لطفتون اقای صدر 

    ایکون دست

    جیغ

    هورا

     

     

    سلام ب اوای خوب

    بهترین ها رو برات ارزو دارم عزیزم

    کلی بهت تبریک میگم

    انشالله سالم و تندرست، با عشق روز افزون، در پناه خدا و مصون موندن از شر دشمنان، زندگی خوب و ایده التون ادامه بدین

    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی کتایون جان :* 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">