MeLoDiC

دیدارهایی که تازه میشود ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دیدارهایی که تازه میشود ...

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

فردا این موقع تو جاده ی شمالم :-)

بار سفرم رو بستم و به امید خدا فردا اطراف ده و نیم به سمت شهر زیبای خودم حرکت میکنم. کلی ذوق دارم ....

  • پنجشنبه ۹۴/۱۱/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۹)

سلام
آخی خدا رو شکر به سلامتی.انشاالله همیشه در کنار خانواده عزیزم
پاسخ ** آوا ** :
سلام شادی عزیزم. صبح بخیر مهربون :-***********

سلام

حدس میزنم باید برگشته باشی

یا نه

ب هر جهت سفر خوبی رو داشته باشی انشالله

 

هی اومدم ب وبت سر زدم

گفتم از سفرش نوشته

دیدم نه

گفتم حداقل کام رو تائید کنه

دیدم نه

 

یعنی الان بنده قمه به دست اومدم وبت!

خب دیگه همین ک کام رو تائید کردی و خبری ازت دارم کلیه

 

 

موفق باشی اواجان

 

++یاس رو ب شددددددددددت ببوس. ب مدت 5 دقیقه لبت باشه رووی لُپش

پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . خوبی کتایون جان ؟ 
فرصت نکردم بنویسم . خواسته ها زیاده و زمان کم ... 
دیشب نشستم نظراتُ تائید کردم . هنوز برنگشتم ولی خب به ساعات انتهایی سفرم نزدیک ِ ! 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان" سفر رو به شهرتون رو خیر مقدم میگم" امیدوارم در کنار خانواده خوش بگذره" راستی باز دعای بارون میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان !!! خوبین ؟ سلامت باشین . بله ! بازم دعای بارون میخوام . به همراه سایر متعلقات :)
    آخی..الهی همیشه سرشار از ذوق و نشاط باشی عزیز.
    پاسخ ** آوا ** :
    فدای تو مهربون . ببینم خستگی کار در رفت ؟؟؟؟
    آوای عزیزم امیدوارم تک تک لحظات زندگیت همینطور شاد باشی :*
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی ثریا جان . انشالله که دل تو هم لبریز از شادی و شعف باشه . در کنار عزیزانت 
  • اسماعیل غنی زاده
  • شهر زیباتون کجاست؟
    پاسخ ** آوا ** :
    شهسوار زیبای من . 

    سلام ب اوای عزیز

    به به

    انشاله ب سلامتی

    پیشاپیش چشمت روشن ک یاس عزیز ما رو قراره ببینه

    ک همسر مهربانش رو میخاد ببینه

     

    گلم برات سفر خوبی ارزو دارم

     

    با انرژی و روحیه توپپپپپپپ برگردی انشاله

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام کتایونم . خوبی ؟ بله جات خالی این روزها و شبها در کنار یاس هستم و ارامشی که در چهره ی یاس می بینم بی نظیره . ایکاش زودتر کارشون برای انتقالی جور شه . 

    عزیزمممم برو که کلی خوش بگذره با خونواده  ^_______^
    پاسخ ** آوا ** :
    کلی رو خوب اومدی :)))) انقدر بابت این شش روز مرخصی ذوق داشتم که حس میکردم قد یک سال فرصت دارم ولی خیلی زود داره به انتهاش میرسه تا حدی که از مامان خواستم برام برنامه ریزی کنی و اهم و اولویتها رو بهش گفتم تا بتونه زمانمُ مدیریت کنه . هر چند که اون چیزی که دل میخواد شدنی نیست !!!!!
    ای جان:) ذوقت از رو همین پست به خوبی مشخصه:) خوش بگذره آوا جان:-****
    پاسخ ** آوا ** :
    بله عزیزم . کلی ذوق داشتم ولی خب هر چه به تهه مرخصی نزدیک تر میشم بیشتر حالم گرفته میشه بابت چیزی که باید باشه و نیست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">