MeLoDiC

بی بی چک ؟؟؟ :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بی بی چک ؟؟؟

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ


* اوایل که شب کار بودم یه روز صبح زود ، وقتی تو راه ِ برگشت سرویس سر مرزداران موند تا همکارمون پیاده شه من با چشمهای خسته و پف آلود نیم نگاهی به اطراف کردم و یهویی چشمم به اون تابلوی تبلیغی " جی بی چک " افتاد ! ناگفته نمونه که متن اون تابلو رو از شدت خستگی " بی بی چک " خونده بودم و تا خواستم با دقت نگاهش کنم اتوبوس حرکت کرد و تابلو و محتویاتش از نظر رد شد . تا شیفت بعدی برام سئوال شده بود که چطور اومدن " بی بی چک " رو انقدر علنی تبلیغ کردن ! و آیا واقعا نیاز به تبلیغ بوده ؟؟؟ 

جونم براتون بگه ، شیفت بعدی با همه ی خستگیم تو سرویس بیدار موندم تا ببینم مارک این " بی بی چک " چی هست که انقدر ارزشمند بوده که تبلیغش کنن :))) که با کمال شرمندگی اینبار که با دقت نگاه کردم دیدم تبلغ ِ  " جی بی چک " هست ! نه بی بی چک :)))) 

همه ی اینا از شدت خستگی بوده ولاغیر :)))) 

  • چهارشنبه ۹۴/۱۰/۲۳
  • ** آوا **

نظرات  (۱۰)

منم یه لحظه فکر کردم بی بی چکه:))))
پاسخ ** آوا ** :
خخخخخ آخه این چیه من نمی دونم !!!!!!!!
این تلاش شما برای سیراب کردن کنجکاوی تون ستودنیه :)
پاسخ ** آوا ** :
:) ممنون . 
دلت شاد کلی خندیدیم...
پاسخ ** آوا ** :
:) خداروشکر که این خاطره برای شماها هم لبخند به همراه داشت . 
منم اولین بار که دیدم یاد بی بی چک افتادم
پاسخ ** آوا ** :
اره والله . فکرامون چقدر پاستوریزه ست دزیره جان :)))))

آییییییییییییییییییی یعنی تو اینجور سوتی ها دقیقا خودمی ها.....کو این شکلک هات دارم میترکم از خنده؟؟؟؟؟

حالا یه چیزی بگم بیشتر بخندیم. داداشم تازه رفته بود مدرسه کلاس اول بود. یه روز رو یه دیوار نوشته بود حسین، چراغ هدایت است. یه هفته مغز منو به کار گرفته بود که حسین چراغ کیه؟ والا.... خوب ویرگول بذارین آخه.... یعنی موندم چرا میام تو وب تو شکلک پیدا نمی کنم.!!! اصلا فکر خنده ملت رو نکردن؟ آییییییییی.....

پاسخ ** آوا ** :
خخخخخخ اره خب چشمام خسته بود. ایضا مغزم .... 
تو بخند من پیش خودم صورت ماهتو تصور میکنم . فدات 
از این ویرگولا یه بار مارو هم سر کار گذاشته بود. با همکار محمد و خانومش یه شب داشتیم سمت تهرانسر قدم میزدیم تو راه به یه دیوار بزرگ رسیدیم که روش جملات با مفهوم نوشته بود. یه جمله بود که نوشته بود " خواهرم حجابت را بردارم نگاهت رو حفظ کن " هر پهارتامون چشامون گرد شده بود که ایم یعنی چی اخه؟!حتی سعید همکار محمد میگفت یعنی این زن انقدر مظلومه که حتی کسی به اجبار حجابشو برداره باز خود زن باید نگاهشو حفظ کنه مرد هر غلطی خواست کنه. خلاصه تا چند دقیقه تو فکر این نطق بزرگان بودیم که کلامی بر لب جاری نمیکردیم که یهویی محمد ترکید از خنده . گفت خداییش برگردیم عقب یه چیزی بهتون بگم. برگشتیم گفت با دقت بخونین. اینبار با دقت خوندیم دیدیم نوشته " خواهرم حجابت را (،) برادرم نگاهت را حفظ کن. نیست اون ویرگول نبود کلا ما خطای دیداری هم داشتیم . خخخخخخخ 
آخی الهی چقدر خسته میشین با شیفت شب ،هرچند تا حدودی درک میکنم چون کار همسرمم شیفتی ،کار شیفتی آدمو داغون میکنه واقعا .خخخخخخخخخ بخدا منم تیتر پست رو دیدم چشام گرد شد آوا بانو
پاسخ ** آوا ** :
بله عزیزم. کلا هر شیفت کاری خسته کننده ست ولی خب شب کاری ریتم زندگی و ریتم نرمال بدن رو حسابی بهم میریزه ...
نکنه فکر کردی خبریه؟؟؟ خخخخخخخ
:)))))))))
پاسخ ** آوا ** :
بخند بخند .. والله خنده م داره . من هر بار همکارم میگه سر مرزداران نگهدارین یاده بی بی چک میفتم 

سلام اوای خسته تن

اینجا کاش از این ایکون های خنده در حد غش و ضعف داشت ک من میزاشتم

ولی باور کن ته ته ته این خنده بازم ی ناراحتی بجاست

اونم اینه ک خیلی خسته ای و قابل تفسیر نیست.

 

من حتما باید با لباس راحتی مث خانم های دیگه و ادم های دیگه ب رختخواب برم

ولی وقتایی ک کشیک بودم، موقع طرح،

با مانتو و شلوار جین ک برمیگشتم، مستقیم با همون وضع میخوابیدم

 

خستگیت رو درک میکنم

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم. خوبی؟ امشب همه بابت نبود شکلک خنده شاکی هستن. ای داد بیداد.... 
به خستگی من فکر نکن تو به عمق ماجرا بیندیش و شاد باش عزیزم خخخخخخخ

خلاقیتشونو :))))))
دقیقا از رو بی بی چک برداشتن پس اشتباه گرفتنش ایرادی نداره:)))))
پاسخ ** آوا ** :
تهه تهه خلاقتیم به خدا خخخخخ
اره بابا . مغزشون به خلاقیتهای والاتری نمیکشه خخخخ  ما هم که شرتی . نگاهمون زودتر میگیره تا فکر و مغزمون. باز خوبه من بی بی چک خوندم خواهر کوچیکم عکسو که دید ggچک خونده خخخخخخ
حالا تا الان که بیدار موندی، یعنی فردا ممکنه بازم بی بی چک رو ببینیاا :))
پاسخ ** آوا ** :
نه بابا . این دیگه یکی ا ز نوستالوژیهام میشه .که به محض شنیدن مرزداران یاد بی بی چک بیفتم . اینم که بد نیست. روح و روانمون از بیاد اوریش شاد میشه. بده مگه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">