MeLoDiC

:) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

:)

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ


* بـه امید خدا عمه حمیده قراره عروس بشه و این اتفاق مبارک قراره تا آخره همین هفته بیفته :) شور و شعف خاصی توی خونواده افتاده :) 

لطفا برای خوشبختی تمامی جوونها دعا کنین . 

  • شنبه ۹۴/۱۰/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۱۴)

  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    رفتی دعا کنی اره؟؟؟؟؟ اول دانشگاه.... و بعدش بازم دانشگاه؟ چه خبرررررررره اخهههههههههههههههههههههههههههه...................
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام مجدد.  اره خب بچه م باید در حال حاضر فقط درس بخونه . زوده براش ☺
    وای چقدر غیبت دارم جونم ندارم موجه کنم والا.
    سلام خوبی؟ 
    تا باشه جشن و شادی گلم.شادی؟ نه من.من هر چی کمتر دنیا آروم تر....والا
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام شادی جان. نیاز به توجیه و موجه کردن نیست. همینکه الان هستی منت گذاشتی به سرم عزیز دل .
     شما تاج سری . اتفاقا تو و مثل تو باید چندتا چندتا باشه. این منم که نباشم همه چی عالی میشه 
    مبارکه ایشالا خوشبخت شن....
    پاسخ ** آوا ** :
    انشالله .... 
    دودوددودوددوددددددددددددددد
    مبارک
    ته عزیزانه عروسی باوه
    پاسخ ** آوا ** :
    هوم ؟ فارسی بحرف نونو . می زنمتاااااا 
    سلام آوا بانو ،بسلامتی عزیزم انشالله که خوشبخت بشن عزیزم
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام عزیزم . از صمیم قلبت برای خوشبختیشون دعا کن . اینها لیاقت خوشبخت شدن رو واقعا دارن . 

    انشاله خوشبخت شه

     

    پاسخ ** آوا ** :
    انشالله ... 
    الهی که خودت عروس بشی عزیزم . 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    پیام قبلیم انگار ثبت نشد یا نکنه تیک خصوصیشو زدم نمیدونم" بهر حال اومدم این روز عزیز رو بر تو عزیز تبریک بگم" الهی همیشه سلامت و تندرست باشی اوا جان.. عیدت مبارک.......................[گل][گل][گل]
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان . خوبین ؟؟؟ مرسی بابت تبریکتون . ببخشین که من فرصت نکردن نظراتُ به موقع تائید کنم . نه شما تیک خصوصی نزدین . من وقت کم اوردم ... 
    بازم ممنون . انشالله عروسی احمد اقای شما ! 

    وای....مبارکه..عروسییییه.....

    سلااااااام. خوبی آوای عزیزم؟ دلم برات تنگ شده ها. خیلی. عیدت مبارک عزیزم. الهی این شبها و روزها هر جا هستی شاد باشی و لب و چشم و دلت بخنده. این یعنی خنده با همه وجود و سلامتی... عیدت مبارررررررک.

    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی روشنا جون . 
    سلام عزیزم . قربون دلت . ببخش که این چند روز نشد که بیام برات بنویسم . ولی خب اون شعرُ خوندم . البته با گوشی . اونم تو راهه بیمارستان . خیلی وقتم کم بود . انشالله که از این به بعد بتونم بیشتر به دوستان سر بزنم تا شرمنده شون نشم . 
    عه منم یه عمه حمیده دارم :)
    عمه حمیده ی شما هم چاقه ؟ :))))
    پاسخ ** آوا ** :
    خدا عمه حمیده ی شما رو حفظ کنه و بهشون سلامتی عنایت کنه . 
    نه عمه حمیده ی ما ( عمه ی دخترم البته ) مانکنی برای خودش . 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    الهی تا باشه سرور و جشن و شادمانی" الهی جشن یاسی جون مون باشه اول دانشگاهش بعدشم........هورررررررررررررااااا
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان . شبتون خوش . مرررررررسی . بله انشالله اول دانشگاهش . بعدم باز دانشگاهش :))))))))))))) 
    بسلامتی مبارکه. جشن و مراسم هم خوش بگذره :)
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی خاتون جان . جای دوستان خالی خیلی خوش گذشت . 
    سلام خوبی
    واااااااای جدی؟
    چــــــــــــــــــــــــــه خوب، خیلی خیلی خوشحال شدم
    همینکه وبلاگت رو باز کردم چشمم خورد به کلمه عروس اووووووووووووه بعد دیدم نوشتی حمیده
    آخی بسلامتی
    انشالله که خوشبخت باشند
    از طرف من حتما بهش تبریک بگو
    سلاممممممممم برسون
    بعد تلفنی از جزییات باخبر میشم ههههههههههه
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام حباب عزیزم . بله حمیده خانم عروس شدن . انشالله که همه ی جوونها خوشبخت شن . انشالله برای قاصدک عزیزمون . پیامتُ بهش رسوندم . خیلی ذوق کرد . مخصوصا که این روزها از هر ده تا تماس نه تاش برای تبریک ازدواجشه و بچه مون ذوق میکنه . 
    مرسی از محبتت . می بوسمت عزیزممممممممممممممممممم 
    هوررررررررا تبریک به عمه حمیده ژون :) ^____^
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی توکا جون انشالله عروسی شما :***********
  • کدخدا (م.م.ز)
  • '\.
    khkhkh
    پاسخ ** آوا ** :
    واقعا خنده داشت ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">