MeLoDiC

یادش بخیر ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

یادش بخیر ...

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ


* سـه دوست قدیمی بودن . بابام ، عمو ناصر و عمو بهروز ... نمیدونم شروع دوستیشون از کجا رقم خورد ولی چیزی که یادمه این ِ که این سه نفر همیشه با هم بودن . سه رفیق جون جونی . البته عمو بهروز مسیر زندگیش از بقیه جدا بود . بابام و عمو ناصر همه جوره حمایتش کردن تا اونُ به مسیر درست برگردونن ولی هیچ وقت موفق نشدن . 

امروز کلی از خاطراتشون گفتم . از اینکه چندین و چند ساله که ندیدمش و در نهایت ، یه جور حس عجیبی از دلتنگی دلمُ هوایی کرد که برم سراغش . برم و پیداش کنم !!! خودمُ معرفی کنم . مطمئنم که از دیدنم خوشحال میشه . از دیدن آوایی که از بدو تولدش شاهد بلوغش بود . مطمئنا از دیدن دختری که ازش سه آلبوم عکس جمع آوری کرده خوشحال میشه . چقدر دلم براش تنگ شده . خیلی ....

** اعتراف میکنم اینجا [بیان] آب و هواش مثل آب و هوای چند روز اخیر سرزمینم سرد ِ ! به نحوی که حس نوشتنُ ازم گرفته . بارها و بارها میام و پیج مطلب جدیدُ باز میکنم و هنوز کلامی ننوشته دوباره می بندمش . [بخشی از نوشته حذف شد] اعتراف میکنم که اینجا صمیمیت بلاگفا رو نداره :( دیگه چه فایده ؟! 

دیشب تموم following  های یک طرفه ی اینستامُ unfllow کردم . چه دلیلی داره به مراودات یک طرفه ادامه بدم ؟؟؟ 


  • چهارشنبه ۹۴/۰۸/۱۳
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

سلام خواهری ماهم که حتما اصلا حساب نمیایم که به خاطر ما بنویسید راستی من آدرس اینستا رو ندارم
پاسخ ** آوا ** :
سلام مریم جون . خوبی ؟ این چه حرفیه عزیزم . اگه تا حالام موندم واسه خاطر شما چند نفره . ببخش نباید اونطور می نوشتم . شما ببخشین 
سلام عزیزم.... نه اصلا هم یادم نرفته.... فقط اونقدر درس و مشق دارم خیلی کم فرصت می کنم بیام..اما می یام  . . ..  دیدی اومدم.


بنویس س س س س  باز هم بنویس س س س 
پاسخ ** آوا ** :
سلام مهسای نازنینم . انشالله که توی درس و کار و زندگیت همیشه و همیشه موفق باشی نازنینم . می بوسمت 
اره دیدم اومدی :*****
آوای نازنینم
بنظرم کوچ کردنت به بلاگ بهترین تصمیمی بود که گرفتی
البته خیلی ها مثل من آدرست گم کردن اما این سردی وبلاگ مختص به بیان نیست
شبکه های مجازی باعث اون هستن و تب وبلاگ نویسی که این روزها خیلی سرد شده و فقط یارای وفادار خودش داره
نوشتن برای مایی که نوشتن برامون حکم یک ارامبخش هست غیرقابل انکاره
من محیط بلاگ خیلی دوست دارم و اگر میشد از بلاگ اسکای مطالب انتقال بدم حتما اینکار میکردم گرچه واقعا از بلاگ اسکای هم راضی هستم
منم این سوال خیالی وقته از خودم میپرسم که خواننده های خوبم کجا رفتن ؟
من که تازه دوباره پیدات کردم ولتم نمیکنم خخخ
پاسخ ** آوا ** :
سلام نازلی عزیز و خوش قلمم . 
خودم در مورد این تصمیم تردید دارم هر چند بقول شما این سردی مختص بیان نیست . 
اره منم با نوشتن حس خوشایندی نصیبم میشه ولی این ماههای اخیر چیزای زیادی بوده که این حسُ بهم القا کردن . خدا لعنت کنه .... 
فکر کنم بتونی به راحتی مطالب ُ نظراتتُ به بلاگ انتقال بدی . من بلاگ اسکای هم ثبت نام کرده بودم ولی نمی دونم چرا نتونستم اونجا رو انتخاب کنم  
خواننده های خوب ؟ همونجایی که باقی رفتن :) جونشون سلامت . 
خوشحالم از بودنت :****
خیییر هرگز از دل نمی رود چون دوووووووست دارم همیشه.
خوبی؟
پاسخ ** آوا ** :
فکر کنم بهترم ابجی . مرسی از حضورتون :****
سلام آوا جونی ... ایشاا... که پیداشون کنی ... دوستی های قدیمی خانوادگی خیلی خوووبه .... عاااالیه ... و اما در مورد نوشتن ... نمی دونم ، شاید اتفاقی که افتاد همه ی حس و انگیزه نوشتن رو گرفت ... من خیلی ها رو گم کردم کلا :(
پاسخ ** آوا ** :
سلام اسیه ی عزیزم . خوبی ؟ 
امیدی هست که بتونم پیداشون کنم . میدونی چیه آسیه ؟ هیچ کدوم از شبکه های اجتماعی نتونسته منُ جذب خودش کنه که بخوام از وبلاگم سرد شم . فکر کنم در مورد من اینُ خودت به خوبی حس کرده باشی . اندک وقتی هم اگه پیدا کنم بیشتر تمایل دارم به اینجا سرک بکشم . 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام "
    ای وااااااااااااای خب برای من بنویس[خنده] خودم میام میخونم نکنه قهر کنی بری و ننویسی؟ البته قرار شد خبرم کن منم قهر کنم و برم چطوره راضی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ها ضمنا یادمه عین همین پست رو یروزی تو بلاگفا نوشته بودی سه دوست قدیمی اره؟؟؟ اینو گفتم بدونی سر سر ی نمیخونیم مطلبهاتونو....بابای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان . خوبین ؟ 
    برای شما ؟؟؟ مطمئنین از روزمرگی خوشتون میاد ؟؟؟ :) قهر ؟؟؟ من ؟؟؟ اصلا اهلش هستم ؟؟؟ 
    شما همیشه به من لطف داشتین . بله ! شما هیچ وقت سر  سری مطالبمُ دنبال نکردین . مرسی از حضور همیشگیتون . 
    من همیشه می‌خونمت :)
    نوشتنم ولی واسه خونده شدن نیست واسه ثبت روزهای زندگیمه برای روزی که بخوام دوباره مرورشون کنم
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست عزیز . ممنون از همراهیتون . منم یک زمانی می گفتم نمی نویسم تا دیگران منُ بخونن . خداییش هم اینطور نبود . ولی در حال ِ حاضر با خودم میگم اگه قراره دیگران نخونن پس چرا اینجا می نویسم ؟؟؟ برای این سئوال جوابی ندارم :) 
    سلامی دوباره
    جواب کامنتم منو بیشتر از قبل دلتنگت کرد آوا.....
    آره واقعا روز خوبی بود یه دوره همی باحال و به یاد موندنی....
    شهرکتاب و چشمه کیله و......
    ممنون عزیزممم
    ......
    این آقا بهروز رو یادمه تقریبا یکی دوتا تصویر از خونشون و یه پشت وانتش اگه اشتباه نکنم بنظرم بود که منم بودم.
    .....
    قبول داری از وقتی لاین و وایبر و...... اومده دیگه خیلی از بچه ها از وبلاگ دور شدند؟
    اینجا  بیان هم واقعا گرمی بلاگفا رو نداره
    مراقب خودت باش


    پاسخ ** آوا ** :
    سلام حباب نازنینم . خوبی ؟؟؟ دقیقا مثل خودم وقتی نظراتتُ می خوندم . دل منم خیلیییییییییییییییییییییییییی براتون تنگ شده . گاهی با خودم میگم یعنی واقعا قراره من از این به بعد هر چند ماهی شما رو در حد یه دید و بازدید کوتاه ببینم؟ بیچاره دلم . چقدر هوای اون لحظات طولانی با هم بودنُ کرده . هوای پنجره ی اتاقتون و چای تازه دم :) یادش بخیر . 
    اره اقا بهروز همونی ِ که شما قبلا خونه شون رفته بودین . 
    اره قبول دارم که این شبکه های اجتماعی عجیب ملتُ درگیر خودشون کرده . ولی چرا من جذبش نشدم ؟؟؟ 
    شمام مواظب خودتون باشین . به همسرجانتان سلام گرم منُ برسون . دوستت دارم . بوووووووووووووووووووووووووووووس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">