MeLoDiC

معرفی فیلم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

معرفی فیلم ...

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ق.ظ

بعد از گذشت چند ماه امشب تصمیم گرفتم سری به آرشیو فیلم بزنم ...

به نظرم ارزش دیدن داره ... 

Gone Girl . 2014

ژانر : راز آلود 

  • سه شنبه ۹۴/۰۸/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

سلام جوزای اصیل

خوبی؟

خوبی اوای همیشه همراه


فعلا ک کُندر مصرف میکنم،

ی قدری جوابگوئه این مرض من شده

و میتونم بیاد بیارم ک کجا چپوندم وسایلم رو.


عزیزم، مرسی از حضورت

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . 
من و همیشه همراه بودن ؟ اشتباه نمی کنی ؟ 
ولی خداییش باید اعتراف کنم اینجا غریب افتادم . 
بازم به مرام اون چند نفری که میان و یادی ازم می کنن . 
امیدوارم که حواستُ زودتر جمع کنی . 
دوستت دارم . 

سلام

بوست کنم اشتی میکنی؟

محححححکم بغلت کنم؟

بعد بیام بگم عزیزمی

بگم اواجونمم؟؟؟؟

اوای گلی؟

اوای همیشه همراه؟

من ک دیگه اوا ندارم )))):


اشتی باش دیگه ):


گریه کنم؟

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون بی معرفت .... 
نه ! آشتی نمی کنم . حرفیه ؟؟؟ 
نه نگو . تشنه ی شنیدن جملات شیرین نیستم . دلم هوای خودتُ کرده دختر جون . 
چشمای خوشگلت حیفه به اشک بشینن . بخند دختر جوزا ... 
یادش بخیر
خوب یه مدت افتاده بودی تو کار دانلود فیلماااا
ما هم فیض میبردیم
هههه


پاسخ ** آوا ** :
اره والله . یادش بخیر. سرعت بالای نت و از طرفی حجم نامحدود شبونه . روزا فیلمُ سرچ میکردم و شبها دانلود منیجرُ میذاشتم روی ساعت خود به خود دانلود میشد . روز که بیدار میشدم دو سه تا فیلم داشتم . یادش بخیر 
چقدررر فیلم داری اوا ..بت حسودیم میشه..حتما این فیلمو میبینم:)
پاسخ ** آوا ** :
فیلم ندیده زیاد دارم ولی خیلی وقته دیگه فیلمی دانلود نکردم :) 
سلام خوبی آبجی...

سایت خوبی درست کردی.....

اون وبلاگ برای چی هسش....


پاسخ ** آوا ** :
سلام اقا میلاد . خوش اومدین . 
اون وبلاگ برای دوستانی هست که ممکنه بعد از ماه ها هنوز آوایی به یادشون بیاد و بخوان سراغی ازش بگیرن . یکی مثل شما !
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام .
    وبلاگ خوبی داری ، این سبک نوشتن رو خیلی دوست دارم و حس خوبی بهم میده .
    احساس میکنم یه جورایی مثل من می نویسی و فکر میکنی ...
    خوشحال میشم بهم سر بزنی ...
    راستی ! تبادل لینک هم میکنم ...
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام . خوش اومدین . 
    چشم انشالله فرصت کنم سر میزنم 
    زیاد اهل تبادل لینک نیستم . 
    من این فیلمو دیدم و چقدر خوبه ، دیوید فینچر با قایت کلابش مشهوره البته از نظر من :))
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام خاتون جان . اره فیلم جالبی بود . از همون دردهای مشترک خیلی از فرهنگها . ازدواجها و تعهدهای کتبی .... طلاقهای معنوی و روحی . خیلی جالب بود . نمی دونستم دلم برای پسره بسوزه یا نه ! شیطان باید پادویی دختر رو میکرد :))))) 
    ^_^ خیلی دلم فیلم میخواد
    به نظرم با این ژانر جذابش فیلم خیلی خوبیه :)
    پاسخ ** آوا ** :
    موضوع فیلم حول و حوش ازدواجهایی که به طلاق روحی می انجامن هست . با نگاهی مرموزانه به رابطه ها . به نظرم فیلم قشنگی بود . من روی موضوع فیلمها خیلی حساسم . وقتی از فیلمی خوشم بیاد و به دیگران معرفیش کنم اغلب خوششون میاد . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">