MeLoDiC

اینجا دلی پاییزگونه می تپد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

اینجا دلی پاییزگونه می تپد ...

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ


بیا و نوبرانه ی پاییز من باش .... 

.

.

.

.

.

  • يكشنبه ۹۴/۰۷/۱۹
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

نوش جان..یاد شعری افتادممم

فصل ها عوض میشوند
جای آلو را خرمالو میگیرد
و جای دلتنگی را دلتنگی...

:)
پاسخ ** آوا ** :
:) 
دلم خواست فقط بخونم و لبخند بزنم .... ممنون از حضورت . 
نهههه گلم دلت نسوزه برام 
این روزا میوه رو کیلویی میخورم :))))
فک کنم یک کیلو خرمالو تنهایی خوردم اخیرا!

من و نی‌نی خیلی خوبیم ممنون عزیزم :*
پاسخ ** آوا ** :
خب خدارو شکر که خوردی . وای وقتی کامنتتُ دیدم با خودم گفتم آخه آوا این چه کاری بود . شاید یکی دیگه هم مثل تو عاشقش باشه و به هر دلیلی براش مهیا نباشه . خوشحالم کردی که گفتی یه کیلو تنهایی خوردی :)))) نوووووووووووش جونت . نی نی رو نوازش کن 
ژوووووووووووووون خرمالو
پاسخ ** آوا ** :
فدای ژووووووووون گفتنت نیلو :***************
خُرمالو ^__^
پاسخ ** آوا ** :
شما رو نمی دونم ولی من خیلی دوسش دارم 
مممم به به نوش جون
عشقه این میوه عشششششششق :)
پاسخ ** آوا ** :
وای عزیزم . ببخشیدددددددددددددد . خودت چطوری یاسی ؟؟؟؟ کوشولوی ما چطوره ؟؟؟؟
نوش جان
پاسخ ** آوا ** :
:-) فدات
من خرمالو دوس ندارم فقط رنگشو خوشم میاد!
پاسخ ** آوا ** :
من ولی عاشقشم :) 
  • میرزاده خاتون
  • به به نوش جون ^_^ خرمالوهای ما هنوز نرسیده
    پاسخ ** آوا ** :
    اینا سوغاتی شمالن . اتفاقا طبیعی طبیعی هم رسیدن . از درخت چیده شدن و دقیقا روی درخت مراحل رسیدن رو کامل کردن . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">