MeLoDiC

عاشقانه ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

عاشقانه ...

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ


چقدر من از داشتنت احساس خوشبختی می کنم یاس ِ عزیزم . با خوندن پیامهات حس خوشایندی بهم القا میشه . الهی که خدا تو رو برای من نگه داره دخترم . بی صبرانه منتظر تماست هستم :)))


  • شنبه ۹۴/۰۶/۰۷
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

سلام اوا جان


خوبی؟

خسته نباشی عزیزم


پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . اره خوبم . تو چطوری ؟؟؟؟
ای جاااااااااانم ♥ عزیزدلم
پاسخ ** آوا ** :
:****************** 
خدا این دردونه خانومو برای شما حفظ کنه و شما رو واسه خانوم خانوما
تولدش مبارکککککککککککککک دوست دارم خبرهای خوش موفقیت زندگیشو از شما بشنوم
پاسخ ** آوا ** :
فدات اناهیتای عزیزم . خدا عزیزان شما رو براتون نگه داره . 
ممنون بابت تبریکت . انشالله که هر روز شاهد موفقیتهای گلهای زندگیمون باشیم . 

این یاس گل ما چقدر سرشار از موج +

الهی ک همیشه ی عمر لبش خندان و مملو از حس خوبی ها باشه


عمر با عزت برای هر سه ی شما ارزو دارم

پاسخ ** آوا ** :
اره والله . دختر ندیده بودم اینطور دل مامانشُ اروم کنه . خدا برام نگهش داره :************
اوای همیشه همراه ممنونم از توجهت
و از این دقتت

ما هم دیوانه ایم... ک فلورا میگه پشت این چهره ی خندون چ عشقیست ک ترا ب گریه وا میدارد؟
پاسخ ** آوا ** :
 سلام عزیزم. خواهش میکنم اره دقتم میدونیکه زیاده. اره تو هم دیوونه ای میدونم. خیلی هم دیوونه ای
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ ** آوا ** :
    خنده داشت ؟؟؟
    وب خـوبـى دارید 
    خوشحـال میشـم به وب من هـم سـر بزنیـد ..
    پاسخ ** آوا ** :
    چشم عزیزم . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">