MeLoDiC

زلف بر باد نده ، تا ندهی بر بادم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

زلف بر باد نده ، تا ندهی بر بادم ...

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ


* بـعد از شام به اتفاق رفتیم منزل یکی از داییام شب نشینی . تو راه برگشتن به خونه جلوتر وارد ساختمون شدم  در حال بالا رفتن از پله ها بودم ، یه وقتی با صدای محمد و یاس که پشت سرم بودم به خودم اومدم دیدم یه طبقه بالاتر از واحد خودمونم . انداختمش گردن آبجی بزرگه که کمی پایین تر بهم پیام داده بود ولی خودم میدونم که دلیلش جز این بوده . ذهنم ... کمی آشفته ست این روزها . 

** امروز دقیقا" یه ربع مونده به وقت ِ سر کار رفتنم که روی مبل دراز میکشم و پاهامُ از انتهای مبل آویزون میکنم و در حالیکه پاهامُ روی هوا تکون میدم ، همزمان این جمله از دهنم در میاد " خدایا یعنی میشه همین لحظه گوشیم زنگ بخوره و یکی اونورِ خط بهم بگه ، خانم فلانی کارورزی های امروز تعطیل ِ شمام تشریف نیارید " !!! [خسته ام ...] خب مسلما" کسی تماس نگرفت چون بنده تا ساعت 18:00 تو بخش مشغول بودم :((( 

*** دیشب در مورد ماجرای ممنوعه ای ، در یکی از این شبکه های اجتماعی با دوستی مشغول گفتگو بودم . به محض اینکه براش نوشتم که " بهم گفتن در موردش با کسی حرف نزنم " یه وقتی دیدم تمامی نوشته های قبلی جلوی چشمام پاک شدن . هنوزم از یادآوری اون صحنه بدنم مور مور میشه :( بهش گفتم نوشته هام پاک شدن اصرار داشتم که حرفامُ باور کنه . حالا خودمم موندم چه اصراری به این قضیه داشتم که اون بنده ی خدا باور کنه :))) 

+ عنوان این پست از " حضرت حافظ "


  • چهارشنبه ۹۳/۰۹/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">