MeLoDiC

نوازندگی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

نوازندگی ...

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ


* این مدت کلاس ویلون یاس تبدیل به کلاس همنوازی شده . چند وقت قبل ویلون یکی از دوستاش افتاد و شکست . ظاهرا اون دختر هم از شوک همه ش می خندیده طوری که یاس بهش میگه من اگه جای تو بودم گریه میکردم :) حالا من ازش می پرسم یاس علت گریه ی تو مثلا چی بوده ؟ میگه چون من ویلونم خیلی دوست دارم . از اون زمان تا حالا یاس خیلی با دقت بیشتری ویلونشُ روی شونه ش جا میده . همه ش میترسه بیفته و بشکنه . 

قرار بر این ِ که در این ماه اجرای گروهی داشته باشن . هنوز تاریخش دقیقا مشخص نیست ، یه تاریخیُ گفتن ولی تا ثابت نشه نمیشه روی اون تاریخ حساب کرد . بار قبلی من بیمارستان بودم و نشد برم و مامان زحمتشُ کشید . اینبار هم اگه در تاریخ مذکور باشه باز هم نمیشه که برم :( خداییش ایندفعه دیگه حال خودمم گرفته ست .  

** چند روز قبل وقت تمرین نوازندگی رفته روی تراس ! گفت دوست دارم اینجا تمرین کنم . ساعت حدودا 5-6 عصر بود منم دیدم  اون ساعت اشکالی نداره و برای کسی مزاحمتی ایجاد نمیشه ، قبول کردم . کمی که می گذره صدای سوت از طبقه ی پایین به گوش میرسه . مرد طبقه ی پایینی اومده روی تراس خونه شون و همزمان با آهنگ گلپری جون ِ یاس اونم سوت هماهنگ میزنه . یاس اونروز کلی سر همین قضیه خندید . 


  • يكشنبه ۹۳/۰۷/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">