MeLoDiC

بیش از یک ماه ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بیش از یک ماه ...

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ

* فرصت یک ماهه به نظرم زمان کافی بود برای اینکه مشکل بلاگفا حل شه و اینکه هنوز این مشکل رفع نشده رو نمیخوام هیچ جوری تجزیه و تحلیل کنم . بی شک جناب شیرازی همچنان در تلاشن تا بتونن بلاگفا رو راه بندازن . ولی خب ! من یکی بعد ِ یک ماه تصمیم گرفتم کمی بنویسم . برای منی که روزانه نویس بودم این مدت یعنی کلــــــــــی !!! انشالله که بلاگفا درست بشه و بتونم به آرشیوم دسترسی پیدا کنم . بی شک در اولین فرصتی که این مشکل رفع شه فکری بحالش میکنم . اینکه اینجا موندگار بشم یا موقت باشه هنوز مشخص نیست . بهر حال فعلا اینجا در خدمت دوستان هستم تا ببینم چی پیش میاد . 

بگذریم ! 

این روزها که چیزی حدود یک ماه و دو هفته ست که مشغولم خیلی چیزها تغییر کرده . دیگه رفت و امد انقدر اذیتم نمیکنه و به نظرم این دوری ِ راه برای کلان شهرها یه چیز عادی و پیش پا افتاده ست . مخصوصا که شبها با سرویس به خونه برمیگردم :) از این ماه درخواست لانگ - آف دادم . به این معنا که اگه سرپرستارمون قبول کنه یه روز شیفتم صبح و عصر باشه و فرداش آف باشم . اینجوری استراحتم بهتره و دیگه اینکه خیلی خوبه که شب کاری ندارم . به نظرم شب کاری واقعا روح و جسم آدمُ پیر میکنه :) 

  • چهارشنبه ۹۴/۰۳/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۴)

سلام عزیزم.مبارک باشه ببخش دیر خدمت رسیدم.انشاالله به شادی و دلخوشی عزیزم
پاسخ ** آوا ** :
سلام شادی عزیزم . خوبی ؟؟؟ ممنون خانمی . فدددددددددددات خوابای خوب ببینی . ستاره بچینی ... بووووووس بووووووس
سلام اوا جان..
اخی .. به به چقدر کار خوبی کردی ببخش دیر متوجه شدم خدا رو شکر یجایی رو ساختی واسه ارامشت.. اما خودمونیما دیگه بلگفا داره راه میفته..بابااااااااااااااااااااااااااااااای
پاسخ ** آوا ** :
سلام اقا یزدان . خیلی خوش اومدین . البته من کمی ارشیومُ انتقال دادم ولی دیدم اینجوری نمیشه . هر چند دوستان قبل از اینکه من ادرسی ارائه بدم خودشون سرچ کردن و به اینجا رسیدن در واقع اینکه دیر خبر کردم برای این بوده که تردید داشتم برای نوشتن در این وبلاگ  . بهر حال سرافرازمون کردین . امیدوارم که به زودی زود راه بیفته .

سلام  بانو

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام اقا مهدی . روزتون بخیر و شادی . 
سلام آوا جان
خسته نباشی خانوم‌.یعنی نزدیک‌دوماهه مشغول بکار شدی؟!
بنظرم زود گذشت :)
ممنون که آدرس روزنوشته هاتو برام گذاشتی و مرسی که مینویسی:)
برقرار باشی بانوی خوب:-* 
پاسخ ** آوا ** :
سلام رباب عزیزم . خوبی ؟؟؟ اره . یک ماه و نیم شده [نیشخند]
برای من البته انقدری زود نگذشت ولی دیگه کم کم دارم " عادت " می کنم . 
خواهش میکنم عزیزم . حضور شما دوستان مایه ی دلگرمی بنده ست :****************

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">