MeLoDiC

امشب در سر شوری دارم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

امشب در سر شوری دارم ...

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ



* این هم بهونه ی امشبم برای اینکه سر ذوق بیام و این پستُ بذارم . کمی سرده ولی دلچسبه . همیشه از رقص پرده (تحت تاثیر نیروی باد) لذت میبردم . الان که مشغول تایپ هستم پرده همینطور با شدت میاد تا وسط اتاقُ برمیگرده ! و این حالت در تمام طول پرده به چشم میخوره . از طرفی سرما دقیقا میره تو گوش راستم و با توجه به سابقه ی عفونت گوش این اصلا خوب نیست ولی من پتو کشیدم رو سرم و مسیر گوشمُ با پتو بستم :) 

** یـ ه وقتایی پشت میز ناهارخوری میشینم و دقایقی بس طولانی دست میزنم زیر چونه م و به مناظر اطراف نگاه میکنم . گاها باورم نمیشه که در مرکز شهر ... در جایی که از یکطرف به خیابون اصلی راه داره و صدای تردد ماشین ها به گوش میرسه چشم اندازی به این زیبایی داشته باشه . دیشب خاله جون اینا مهمونمون بودن . خاله جون هی از پنجره بیرونُ تماشا میکرد و میگفت چقدررررر اینجا دلبازه ... :) 

*** درخت ِ کنار بالکن خونه مون یادتونه ؟؟؟ (کلیک) گفته بودم روزشماری میکنم بهار از راه برسه و شاخ و برگ بزنه ! چند روز قبل براندازش کردم دیدم جوونه های نورسته رو میتونم رو شاخه های ببینم . خواستم عکس بگیرم تا شما هم ببینین که دیدم زیاد مشخص نیست . گذاشتم برای چند روز بعد ! امروز دیدم حسابی شاخ و برگ زده و عکس گرفتم که ببینین ولی نمیدونم چرا این یه عکسُِ نمیتونم با گوشیم بلوتوث کنم رو سیستم . حالا صبح با دوربین عکس میگیرم ُ میذارم . خوشگل شده :) 


  • يكشنبه ۹۳/۰۲/۰۷
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">