MeLoDiC

محمد جان تولدت مبارک عزیزم :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

محمد جان تولدت مبارک عزیزم

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۸۹، ۱۰:۲۵ ب.ظ


 فردا تولده همسری عزیزمهههههههه 

جیغ ، سوووووووووووت ، هورااااااااااااااااااااااا 

امروز خونه دایجون اینا بودیم و برای عصر هم جای همتون خالی شیرینی تر خوردیم 

حباب جان جای تو هم واقعا خالی بود ، راستش گفتیم بهت بگیم بیای ولی خب اول اینکه

من خودم خیره سرم اونجا مهمون بودم  و بعد اینکه گفتم داری واسه ارشد خر میزنی بهتره

مزاحمت نشیم 

انقدر شیرینی خوردیم که داشتیم می ترکیدیم ... 

برای بچه های گروه هم یه مبلغی ناقابل دادم تا برا خودشون شیرینی بخرن و البته به این شرط که برای منم فردا بیارن 

چیکار کنیم دیگه ... تولده همسریه خوبمه و نمی شه خسیس بازی در آورد که  !!!

خطاب به همسر خوبم  

در یکی از زیباترین روزهای پاییزی ، خدا تو رو به خونواده ت هدیه کرد و تا دلاشون شاد شه و

بعده بیست و چهار سال اینجور خواست که از اون سال به بعد منم تو شادی روز تولدت

باهاشون شریک باشم ...

و حالا در کنارت بهترین لحظات زندگیمو تجربه میکنم . خیلی دوست دارم و هر روز بارها و بارها

از اینکه قسمت من بودی خدارو شکر میکنم و هر روز هم این احساسم بیشتر و بیشتر میشه ... 

امیدوارم خدا سایه ی تو رو بالای سر من و یاس حفظ کنه و هیچ غمی به دلت راه نده 

خوشبختیمُ مدیون خوبیها و گذشت تو هستم و تا عمر دارم دیووووونتم ... 

خدایا تو رو هم بابت این نعمت خوبی که بهم دادی سپاسگزارمممممم

 

محمدجان تولدت مبارک باشه 

 

این گلهای قشنگ هم تقدیم به خودت که از هر گلی گل تری 

امروز خواستم برات کادوی تولد بخرم که خودت کارُ خراب کردی ولی یه کادو طلبت 

هر چند خودم گلمااااااااااااااااااااا ولی خب یه کادو هم میگیرم برات 

پی نوشت : اگر خونواده از اینجا رد میشه من تقصیر ندارم دیگه ... نمیخواست رد شه 


  • دوشنبه ۸۹/۰۹/۰۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">