MeLoDiC

لبخند زیبای خدا ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

لبخند زیبای خدا ...

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ


میلاد حضرت معصومه (س) بر تمامی دوستدارانش مبارک باد ... 

و یه تبریک خاص تقدیم به تمامی دختران سرزمین من ...

 روزتون مبارک :*


+ ضمنا از ایده ی خوب برای عنوان وبلاگم استقبال میشه :) 

بیش از ده عنوان عوض کردم و هنوز مطمئن نیستم روی کدوم یکی فوکوس کنم . 

عناوینی چون ... 

- دیوارهای کاغذی

- قایق کاغذی 

- خیابان یک طرفه 

- این روزها ... 

- جام شوکران 

- شهری که دوستش میدارم 

- کوچه پس کوچه های شهر من 

- ... 

در حال حاضر هنوز تصمیم درستی برای عنوان وبلاگ نگرفتم ولی خوشحال میشم شما هم راهنماییم کنید . البته عنوانی که در حال حاضر ثبت کردمُ میشه گفت دوست دارم . و جالب اینه که گوگل منو بنام روزمرگی های متولد جوزا میشناسه . اونم بدجور :دی 

ولی خب تصمیم دارم یه تغییری اینجا ایجاد کنم و از طرفی چون قالب قبلی دقیقا با عنوان وبلاگم طراحی شده بود مجبور به تغییرش شدم و باز یه قالب اینچنینی که ساده باشه رو می پسندم . خواستم بگم که نظرتون برام محترم و البته مهمه ... 


  • شنبه ۹۲/۰۶/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">