MeLoDiC

سیریشی به نام ایرانسل ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سیریشی به نام ایرانسل ...

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ب.ظ


* امروز تولد خواهر کوچیکه ی محمد ِ ! منم این بار از سر بدجنسی به محمد یادآوری نکردم . آخه نُهُم همین ماه تولد برادرش بود و بهش گفتم تماس بگیر و تبریک بگو ... سریع تماس گرفت و از جانب خودش تبریک گفت و اصلا به روی مبارک نیاورد که من بهش گفتم ... حتی نگفت مثلا " مهدی آوا هم بهت تبریک میگه " . 

چند دقیقه قبل یه پیام تبریک واسه ابجی کوچیکه ش فرستادم ! تائید ارسال هم اومده . گفتم شاید جوابی چیزی از جانبش ارسال شه . بعد می بینم پیامکی ( پارسی را پاس بداریم ) دریافت کردم از جانب ایرانسل 

با این مضمون ... 

+ طرح 1 روزه مکالمه رایگان ایرانسلی ( 1-7) صبح تنها با 500 تومان !  1#6*3*555*

خب اخه نمیگن این کارا بداموزی داره ! خب کی از ساعت یک نیمه شب تا هفت صبح آخه حرف میزنه ؟ این چه به کار من میاد اونوقت ؟ واسه همین من این کدُ گذاشتم واسه اون دسته از عزیزانی که به کارشون میاد :دی 

اصلا هم حرفم ایهام نداشته . دقیقا آگاهانه نوشتم :) و واضح و روشن . اوهوم ... 

+ بعد مجدد باز 1 پیامک دیگه از ایرانسل . از لج این یکیُ نخونده حذف کردم . 

+ هنوز از حذف دومی نگذشته بود که اسمس ( اصلا لجم گرفته میخوام پارسی را پاس ندارم . به کی چه ؟) سوم رسید . 

اکانت دائمی و اختصاصی نود 32 ...//:https 

خب این یکی کمی قابل تحمل بود :) مشترکم خب ! 

** از همه بدتر این ِ که دیروز ابجی بزرگه باهام تماس گرفته و من تو ماشین در راه بیمارستان بودم . میگه کجایی ؟ میگم دارم میرم بیمارستان ... میگه آهنگ گوشیت تبلیغ ِ ایرانسل ِ چرا ؟ ( آوا با دو چشمی گشاد ) 

با گوشی محمد به گوشیم تماس میگیرم که می بینم بلــــــــــه تبلیغ ام وی ام ... اوووووووف ! بعد یاسی هم تماس گرفته گوش بده و کلی خندیده . کلا با خاک یکسانمون کردن این بی / با / شرف ها ! 

ساعت 04:30 تو بخشم که تازه فرصتی میشه تا به گوشیم سرکی بکشم . میبینم دو تا میس کال دارم (ساعت 18:36)  از طرف محمد . اسمس میدم که تازه دیدم تماس گرفتی . کاری داشتی ؟ میگه : نه ! برای وقتی که تو ماشین بودین با گوشیم تماس گرفتین ببینین ایرانسل چه تبلیغی روی خطتت گذاشته :) هی وای من ! میخوام با سر برم تو دیوار اون لحظه ... 

+ خب خلاصه اسمسی که منتظرش بودم رسید ... 


  • سه شنبه ۹۲/۰۵/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">