MeLoDiC

روز تمامی مادران مبارک ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

روز تمامی مادران مبارک ...

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ



* دیروز یاس به باباش میگه "بابا فردا کی بریم بازار ؟" هنوز جواب نگرفته که برمیگرده به من میگه " مامان تو نباید بیای " منم که اصلا نفهمیدم اینا برای چی میخوان برن بازار :دی ! باباش میگه حالا بریم از مدرسه برگردیم . دوباره میگه مامان چند تا کیف داری ؟ :دی میگم "نه برای من کیف نخر زیاد دارم " همراه با نیشی باز البته ... 

بعد میخنده به باباش میگه "وای مامان فهمید " میگم نه مامان نفهمیدم . باز ادامه میده که " مامان شال چند تا داری ؟ " بچه م میدونه من عاشق شالم :) دوباره میگم نه شال هم نخر :دی ! باز انگشت به دهن میگیره و به باباش میگه پس چی بخریم ؟ باباش میگه "حالا بعد ... " اونوقت میگه "ع بابایی مامان فهمیده ها " باز میخندم و میگم " نه مامان جان من آی کیوم کمتر از این حرفاست که بفهمم شما برای چی میخوای بری خرید :دی " خلاصه که من هنوووووووووووز هم نفهمیدم اینا برای چی میخوان برن خرید :دی یه همچین مامانی هستم من :هاها 


** امروز صدای گوشیم بلند شد و رفتم دیدم یه مسیج دارم از طرف باباجونم با این مضمون "عزیز دلم دختر گلم -حاصل آرزوهایم -روزت مبارک " براش نوشتم " سلام بر لوس ترین پدر دنیا . مرسی عزیزمممم " دوباره اینو فرستاده " قربان تو دختر گلم - به علت علاقه نماز جمعه رو پنج شنبه خواندم " ... اونوقت من حق دارم که بگم بابام لووووس ترین پدر دنیاست یا نه ؟؟؟؟؟ یه همچین باباجونی دارم من :دی


*** فرا رسیدن ولادت بانوی اسلام و همنطور روز مادر و زن را از صمیم قلب به تمامی دوستداران اهل بیت بخصوص مادران دلسوز و خانم های عزیز تبریک میگم :*




مادر عزیزم وقتی چشم به جهان گشودم قلب کوچکم ، مهربانی لبخند 

و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد ... 

دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبایی بر چهره ی خسته ات نشست و دنیایت سبز شد ... 

و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت ... 

از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پر مهر و محبت است که احساس 

آرامش و خوشبختی 

خواهم کرد ... 

                             مامانی ناز و مهربون و دوست داشتنیم روزت مبارک 


  • سه شنبه ۹۲/۰۲/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">