MeLoDiC

آوای بی حس و حال ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

آوای بی حس و حال ...

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

 چند وقت قبل برای علی شیرازی نظری گذاشتم که امروز دیدم نظری بنام من تائید نشده . حالا کاری به چرایی ماجرا ندارم . شاید بازم بلاگفا لطف نموده و نظرمُ بلعیده ..... 

امروز یه بار دیگه نظرمُ بیان کردم . نمیدونم اصلا وقتی برای نظرات افرادی مثل من که یه جورایی منتقد بحساب میام دارن یا نه . به هر حال این متن نظر جدیدمه که همین چند دقیقه قبل براش سند کردم ... بلاگفای جدید نه تنها جذابیتی نداره عوضش ایراد هم داره . به قول یه دوستی که نوشته بود " تغییرات برای بهبودی باید اعمال شه نه اینکه بدتر شدن وضعیت موجود ... 

.

.

.

.

اینم نظر من برای جناب شیرازی " تا حالا فکر میکردم به عنوان یه مدیر برای نظر دوستان ارزش قائلین ولی الان می بینم نظر من نه تنها جوابی نداره بلکه اصلا تائید هم نشده ... 

به هر حال سال جدید رو بهتون تبریک میگم . همینطور ازکامنت اکثرا دوستان اینطور بر میاد که اکثرا با تغییرات بلاگفا مخالف بودن و منم یکی مثل اونا . ظاهرش بیشتر شبیه یک کاریکاتور شده ... ایکونهایی که برای تائید مظلب گذاشتین ادمو یاده بچه ها می ندازه ... 

نمیدونم میتونم منظورمو بهتون انتقال بدم یا نه . ضمنا ! یکی مثل من وقتی میخواد نظرات خوانندگانش رو اول جواب بده و بعد یکجا همه رو تائید کنه دچار مشکل بزرگیه اونم اینکه قبلا وقتی "خط فاصله " بین نظر و جواب مدیر قرار داده میشد ظاهر خط بعد از ثبت تغییرات (ویرایش ) نمایان میشد ولی حالا نه تنها خطری ظاهر نمیشه بلکه همون کلمه ی خط فاصله هم نیست که خودمون بفهمیم کدوم نظر جواب داده شده و کدوم نه ... این به نظرم یه عیب بزرگی بحساب میاد که دست مدیر وبلاگ رو می بنده ... 

و بعد اینکه اندازه ی فونت نظر دوستان و فونت نظر مدیر وبلاگ با هم متفاوته که به نظرم برای این ، این حالت برنامه ریزی شده که از قسمت نظرات راحت تر بشه فهمید کدوم نظر خواننده و کدوم مدیر وبلاگ هست ولی ظاهرش خوب نیست . ایکاش بجای اینکه اندازه ی فونتها رو متفاوت در نظر میگرفتین کادر جدا براش میذاشتین . مثل خیلی از سایت های دیگه ... کادر جدا با رنگی متنفاوت تر .... 

خواهشا به این نکات توجه کنین . به نظرم اگه به خواسته ی دوستان هم توجه کنین باعث بهبودی کار خودتون میشه .... 

امیدوارم اینبار حداقل نظرمو تائید کنین ... "

همین دیگه ! بنظرم همه باید با هم بگیم تا شاید صدامون به گوشش برسه :)

  • يكشنبه ۹۲/۰۱/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">