MeLoDiC

منُ غروبُ ساحل دریا ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

منُ غروبُ ساحل دریا ...

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۵ ب.ظ

دارم کم کم به آخرین روزهای پروسه ی عصرکاریم می رسم . به قول یکی از همکارام که میگه " آوا تو از صبحکاری و شب کاری چیزی یادت هست ؟ " :)

دیروز غروبی اطراف ۲۰:۳۵ دقیقه رسیدم تو شهرک مامانی اینا !

نمیدونم بهتون گفتم یا نه ؟! از خونه ی مامانی تا دریا یک دقیقه راهه . اونم پیاده . اونم با گامهای آهسته :)

دیروز همینکه رسیدم سر شهرک و دریا رو دیدم دقیقا مثل یه تیکه آهن که در جوار آهنربایی قرار گرفته باشه هی به سمتش کشیده شدم . انقدر که یه وقتی دیدم روی سدچین ساحل نشستم و به آهنگ وبلاگم که از گوشیم پخش میشه گوش میدم 

غروب منظره ی خیلی زیبایی داره . البته اگه دلتون نگرفته باشه ! وگرنه وقتی با دلی گرفته به استقبال غروب برید سخت ترین لحظات رو برای خودتون رقم میزنین . اینکه دیروز من در چه حالی بودم سکرت می مونه :)

ولی وقتی روی سدچین نشسته بودم و نسیم به صورتم میخورد و محو انتهای ناکجاآباد دریا بودم ! همونجاییکه دریا به آسمون می رسه ... همون وقتها بود که عجیب دلم میخواست میشد تو آسمون پرواز کرد . یا کمی آسونتر . روی دریا قدم برداشت و به انتهاش رسید ...

این هم لحظه ای که دیگه وهم و خیال و ترس برم داشتُ ترجیح دادم تا هنوز هوا کمی روشنه از سد پایین بیام و خودم رو به خونه ی مامانی برسونم :)

برای چند دقیقه ای واسه خاطر دلم زندگی کردم . لحظات دوست داشتنی بود . جای همتون سبز ...  

+ امروز مسئول شیفتم . دعا کنین روز کاری خوبی داشته باشم :(


  • چهارشنبه ۹۱/۰۳/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">